Tuesday, 25 September 2012


Tahukah anda bahawa TabloQ boleh mengatasi masalah kemaluan berbau yang sering dihadapi oleh kaum hawa terutamanya selepas kedatangan haid? keadaan ini mungkin disebabkan oleh bakteria yang terdapat pada darah semasa kedatangan haid. Dan jikalau kita tidak membersihkan bahagian ini, bakteria-bakteria tersebut akan bertambah dan boleh menyebabkan masalah-masalah yang yang lain pula.

 Kebanyakkan kita tidak menyedari masalah ini. Jadi, ambil langkah pencegahan awal sebelum ia menjadi lebih parah. Ok, Bagaimana TabloQ bertindak menyucikan bahagian tersebut? TabloQ akan bertindak meresap bakteria-bakteria tersebut secara semulajadi dan membuang segala toksik yang terdapat pada bahagian tersebut. dan menjadikan bahagian tersebut bersih dan segar secara semulajadi. 

Cara penggunaannya adalah simple iaitu dengan membancuh TabloQ dengan air gamat, kemudian sapu kebahagian tersebut. Biarkan ia seketika sebelum dibilas dengan air bersih. Amalkannya secara kerap, insyallah anda pasti teruja akan hasilnya. suami pun bertambah sayang!.Produk ini telah mendapat kelulusan SIRIM QAS INTERNATIONAL. Selain itu, kami telah menerima feedback yang amat positif dari pengguna-pengguna TabloQ berkenaan masalah ini.




Monday, 24 September 2012

Rahsia Atasi Perut Buncit


Anda senyum? Tidak mengapa.. Jika hanya 'disebut' sahaja membuat anda tersenyum, bagaimana pula jika anda berada di kalangan mereka yang memiliki perut yang buncit. Anda pula yang akan mendapat 'senyuman' daripada orang sekeliling anda. Walaupun anda memakai baju mengikut ukuran badan anda, namun kadang kala masalah perut buncit masih lagi kelihatan. Malah lebih menyedihkan anda ada yang menerima perlian daripada rakan-rakan. Walau pun mungkin hanya gurauan bagi mereka, tetapi dalam hati anda, hanya tuhan saja yang tahu!

Jika lelaki akan menerima perlian...

"Besar pouch bag awak.. apa isinya?".

Kalau perempuan pula lagi segan..

"Mengandung lagi ke? Aikk.. cepatnya"

Siapa tak malu jika memiliki perut yang buncit ni. Jika perut buncit tapi bawa Ferrari, itu lain cerita.. tapi jika perut buncit sebab nafsu makan yang luar biasa. Ada sesuatu di depan mata yang menyedapkan semua pasti di 'kebas'. Itu yang susah tu.

Tapi usah risau. Kali ini, saya akan muncul sebagai penyelamat walaupun saya tahu 95% mereka yang membaca rahsia ini hanya membaca sahaja dan tidak melakukan, lagi 4% akan melakukan selama 3 hari sahaja dan lagi 1% ... agak saya lah, mereka teruskan selama 2 minggu. Agakkan saja saja ya,

Apa pun saya rasa anda tidak lah begitu. Saya yakin, anda seorang yang berjiwa kental, kekal dengan matlamat mahu memusnahkan perut buncit anda tersebut. Namun, ianya ianya tidak akan berguna sekiranya anda tidak bermula dengan tindakan yang positif.

Takkan hilang perut buncit jika anda masih terus duduk di hadapan sofa sambil minum coke. Sia-sia jika hanya berharap sekadar keinginan semata-mata. Jawabnya sampai ke tahun hadapan perut anda masih akan mara ke depan.

Semoga tips step by step ini berguna untuk anda. Saya mengharapkan agar anda tergolong dalam golongan 1% iaitu orang yang melakukan. Orang yang mempunyai keinginan yang kuat dan dibuktikan dengan perbuatan.




Berikut adalah tips rahsia purba bagaimana untuk menghilangkan perut buncit.

Step 1 : Kempiskan perut buncit

Latihan angkatan beban dapat mengempiskan seterusnya dapat menghilangkan perut buncit. "Tapi, saya tak ada duit untuk ke Gym bro.. bagaimana?"

Ohh.. Jangan risau.. Angkatan beban sebenarnya tak perlu susah-susah pun.. Mulakan dengan melakukan sit up. Itu juga salah satu angkatan beban menggunakan berat badan anda sebagai beban. Yang lebih best ialah sit up ini fokus kepada kekuatan perut dan ia memberi kesan terhadap perut buncit anda.

Lakukan 3 set setiap sesi dengan angkatan sit up 12 kali setiap sesi. Sebelum masuk ke sesi ke -2, lakukan planking selama 30 saat ya. Teruskan sebegitu sehingga sesi ke-3, berselang seli dengan planking. Total masa yang diambil untuk sesi ini ialah tidak sampai 15 minit pun. Mudah bukan?

Step 2 : Bakar lemak perut buncit
Apa yang penting, ubah cara pemakanan anda. Jika selama ini, anda makan breakfast roti canai/nasi lemak/nasi dagang.. TAPI nak hilangkan perut buncit ni, anda kena ambil biskut oats dan air malt coklat. Kalau sebelum ini, makan tengahari anda ambil nasi penuh.. Mohon ianya dikurangkan kepada suku. Boleh kan? =)

Saya akui ia agak sukar. Namun ianya lebih perlu dibendung daripada ianya menjadi semakin parah. Mencegah itu lebih baik. Maka cegahlah perut buncit itu bermula dari mengawal pengambilan makanan anda.

Step 3 : Nyahkan/ Buangkan perut buncit
Lebihkan melakukan senaman. Bagaimana? Anda perlu lakukan senaman extra 5-15 minit setiap hari. Jika selama ini, anda bersenam 15 minit setiap hari maka untuk menyahkan perut buncit ini, anda kena bersenam extra lagi 5-15 minit.

Terbaik ialah bersenam kardio selama 30 minit setiap hari secara konsisten dan kemudian disambung dengan senaman angkatan beban selama 15 minit. Fuhh.. kalau anda berkomitmen dengan ini, tahulah akibatnya selepas 1 bulan.. Six pack lah jadinya.

Step 4 : Mengtong sampahkan perut buncit

Makan lebih banyak makanan yang mempunyai 'whole grain'. Apakah whole grain ini? Contoh makanan 'whole grain' untuk mengtong sampahkan perut buncit ialah seperti biskut gandum, oats dan berat perang (Basthmathi atau Beras Herba ponni taj mahal)

Saya akui harganya memang sedikit mahal TETAPI apa lah salahnya jika anda korbankan sedikit wang anda untuk kesihatan anda. Jika anda sanggup dan mampu berbelanja untuk menukar handphone touchscreen berjenama, kereta mahal. Tidak salah rasanya jika habiskan sikit duit ke arah kesihatan yang lebih baik kan.



Kesimpulannya, untuk melakukan 4 steps di atas pastinya bukanlah satu kerja yang mudah buat anda. Apatah lagi ia memerlukan konsistent daripada anda. Apapun, lakukan setakat mana yang termampu terlebih dahulu. Jika tidak mampu berjogging, maka anda mulakan lah dengan berjalan laju. Jika anda tidak larat berjalan laju, mulakan lah dengan berjalan perlahan.

Ikut kemampuan anda ya.. Ubah habit anda kepada kehidupan yang lebih sihat. Walaupun anda seberat 130kg pun, tidak mengapa. Mungkin anda merasa sedikit rendah dirilah sebab mungkin anda seberat 130kg. Tapi, jangan merasa rendah diri lagi. Buktikan anda juga mampu menjadi seperti orang lain. Belum cuba belum tahu lagi kan..

Selamat mencuba!^^

- Artikel iluvislam.com

Sunday, 23 September 2012

Pakej - pakej yang ditawarkan

Assalam dan salam 1 Malaysia semua... hmmm pada entry kali saya nak bagitau pakej2 yang ditawarkan untuk anda dalam pembelian ALSD2.. setiap ejen akan menawarkan berlainan pakej... So di Niesha Shope, saya menawarkan 3 pakej untuk anda...


Harap dapat membantu anda dalam membuat keputusan bijak dan menjimatkan... Disamping berdiet, budget pon harus lah terbaik kan...terbaik dikalangan yang terbaik hehehe...

PAKEJ-PAKEJ YANG DITAWARKAN..

Pakej A- RM230 
(1 Tin ALSD2 + Membership+ Postage + Free booklet Menu Lengkap Pemakanan Alphalipidsd2) + online ALSD Club + Free consultation 

Pakej B- RM385 
(2 Tin ALSD2 + Membership( dpt biz kit & cooler bag) + Postage + Free shaker + Free 5 Keto Strip + Free booklet Menu Lengkap Pemakanan Alphalipidsd2)+ online ALSD Club + Free consultation 


Pakej C – RM700 
(4 tin ALSD2 + Membership (dpt biz kit & cooler bag) + postage + Free shaker + Free 1 botol Keto Strip (50 strip) + Free booklet Menu Lengkap Pemakanan Alphalipidsd2) + online ALSD Club + Free consultation…. Dan RM16 bonus pada bulan seterusnya. 





SILA BUAT BAYARAN KE AKAUN 

MAYBANK MIN AISHAH BT AB GHANI NO ACC 163055007555 

BANK ISLAM MIN AISHAH BT AB GHANI NO ACC 13044021070565 

setelah buat pembayaran sila SMS NAMA PENUH, ALAMAT, EMAIL , NO IC DAN NO FON ANDA di 0179636049 utk tujuan penghantaran dan pendaftaran keahlian...

Rahsia Turun Berat Badan dengan Berkesan



BAGAIMANA IA BERKESAN?

ALSD2 secara semulajadi membantu badan anda dalam proses pembakaran lemak dan bukannya glukosa atau tisu otot. Pembakaran lemak menghasilkan keton dalam badan yang digunakan sebagai tenaga dan boleh diukur (dipanggil ketosis).

KELEBIHAN KANDUNGAN ALHALIPID SD2
============================
1) MEMPUNYAI TAMBAHAN EKSTRAK GREEN TEA

- Membantu meninggikan metabolisma
- Meningkatkan penggunaan tenaga
- Merangsang badan membakar lemak
- Bahan Antioksida yang kuat
- Pemeliharaan Jantung
- Antibacterial & Antiviral

2) MEMPUNYAI TAMBAHAN SERAT
=========================
- Membantu sistem penghadaman (melawaskan)
- Memberi rasa kenyang lebih lama (elak gastritis)

3) MEMPUNYAI FORMULA TINGGI PROTEIN
==============================
- Memperbaiki jisim otot
- Meningkatkan metabolisma

4) MEMPUNYAI ALPHA LIPID
====================
- Formula ALPHA LIPID untuk penyerapan nutrien2 dan vitamin yang lebih baik!

SEMUA INI BERFUNGSI UNTUK MENJADIKAN
*************************************
-Tiada kesan kelaparan terlampau
-Tiada ketagihan kepada makanan berkarbohidrat dan manis
- Kawalan gula darah lebih baik
- Merangsang tindakbalas insulin yang lebih berkesan
- Lebih bertenaga (Tiada keletihan ketika berdiet)
- Memelihara jisim otot dan ton kulit (Tidak mengendur) Anda pasti teruja jika anda tahu! Cubalah sekarang,

*PERHATIAN! HANYA LEMAK SAHAJA YANG DIBAKAR 100% TANPA MENGGANGGU OTOT!

KENAPA ALPHALIPID ALSD2?

Tak perlu berlapar • Selamat & efektif • Pengurangan berat yang maksimum • Terbukti berkesan menurunkan berat badan • Pembakaran lemak secara semulajadi • Mengekalkan jisim otot selepas penurunan (tidak menggeleber, kulit kendur dan berkedut) • Diimport sepenuhnya dari New Zealand

BILA DA PELBAGAI CARA TAPI MASIH X BERKESAN..

Tiba masanya untuk melupakan diet lama anda dan menyertai beribu-ribu orang lain yang sedang menikmati penurunan berat badan yang sihat dengan ALSD2.

CARA MINUM

Dos 15 g (2 scoop) 4 kali sehari untuk sarapan pagi, makan tengah hari, makan malam, dan 'supper'. Campurkan dengan 250ml air - goncang hingga sebati. Serbuk FibreMax boleh dicampur dengan Minuman ALSD2.



7 Punca Diet Anda Gagal & Cara Kekalkan Badan Yang Langsing selepas menggunakan ALSDII


Perghh panjangnya tajuk entry pada kali nim kan..bukan apa,, ni untuk pengetahuan bersama... so jom kita lihat apa puncanya ye sampaikan saya buat tajuk begitu panjang... hehehehe...

Anda sudah mengurangkan makan nasi, tidak lagi makan malam. Tidak juga menjamah coklat dan makanan kering kegemaran anda, tapi berat badan tak juga turun. Jika ini berlaku pasti ada yang tidak kena dengan cara anda berdiet. Kegagalan ini tentunya disebabkan oleh pelbagai perkara.

Inilah beberapa punca mengapa usaha anda untuk menurunkan berat badan gagal dan jawapan untuk mengatasinya :-

1) Pengambilan lemak berlebihan
Tidak dapat dinafikan, makanan yang mengandungi lemak lebih lazat dan sedap. Tidak hairan anda sukar menghadkan pengambilan hingga 30 peratus sahaja makanan jenis ini. Kajian menunjukkan seamkain banyak anda mengambil lemak, semakin kurang anda menyerap zat makanan yang lain dan mendorong penambahan berat badan.

Saranan :
secara umumnya, semakin sedikit anda memproses makanan, semakin rendahlah kandungan lemak didalamnya. Seabik-baiknya anda memilih makanan yang dipanggang daripada yang digoreng. Hadkan makanan manis yang kaya lemak. Jika anda membeli makanan yang sudah dipaketkan, perhatikan kandungan lemak pada labelnya. Pilih makaan yang kandungan lemaknya tidak lebih dari 3gm per 100 kalori.

2) Jarang bersarapan
Sekiranya anda tidak bersarapan kerana mahu mengelakkan gemuk, bermakna strategi anda itu salah. Tahukah tanpa sarapan, tubuh akan terasa amat lapar hingga mengakibatkan nafsu makan semakin besar apabila tiba masa makan tengahari. Kajian di barat menunjukkan, orang yang bersarapan dengan bijirin setiap pagi akan lebih cergas dan mempunyai tingkahlaku lebih positif.

Saranan :-
Biasakan sarapan.
Bekerja dengan perut kosong menyukarkan anda memberi tumpuan pada pekerjaan. Hindari makanan yang manis-manis kerana makanan ini membuat anda berasa terlalu kenyang dan mengantuk. Pilih sarapan yang mempunyai karbohidrat seimbang. Makanan yang kaya dengan serat seperti sayuran, buah-buahan dan bijirin boleh menstabilkan gula dalam darah dan membuat anda terasa kenyang hingga waktu makan tengahari.

3) Tidak pernah mencatat
Sebahagian besar daripada kita merasakan tidak penting untuk mencatat setiap makanan yang kita makan. Samada makanan yang berkhasiat atau sebaliknya.

Saranan :-
Buatlah sebuah diari diet, iaitu dengan mencatatkan pengambilan makanan harian anda. Dengan catatan ini, anda akan lebih berhati-hati setiap kali ingin memilih makanan. Diari tersebut juga akan membantu anda menunjukkan dengan tepat situasi yang menyebabkan anda ingin makan. Ia juga boleh membantu anda untuk membezakan anda makan kerana keperluan atau kerana nafsu.

4) Ketagihan gula
Boleh dikatakan semua orang suka gula. Tidak lengkap makanan tanpa gula terutama teh dan kopi. Dan ternyata rasa manis merupakan pengukur penting yang mempengaruhi tahap kegemaran pengguna terhadap sesuatu produk. Dan kebanyakan makanan sihat seperti yoghurt dan oatmeal juga mengandungi banyak gula.

Saranan :-
Jangan amalkan makanan manis-manis sebagai pencuci mulut setiap kali selesai makan. Makan makanan jenis ini hanya sekali seminggu. Baca label nutrient untuk menghadkan penggunaan gula seabgai bahan utamanya. Selain itu cuba elakkan makanan yang dianggap sihat tetapi sebenarnya mengandungi banyak gula. Kurangkan minum minuman bersoda atau gantikan dengan minuman bersoda bebas gula.

5) Makan kekacang
Kacang soya, kacang merah, kacang buncis, kacang tanah dan seumpamanya adalah jenis makanan yang rendah lemak, mengenyangkan, kaya serat, protein dan karbohidrat. Makanan jenis ini juga mengandungi nutrient yang baik untuk wanita.

Saranan :-
Tambahkan jumlah pengambilan kekacang dan biji-bijian ini. Amalkan selalu dan beri kesempatan pada tubuh anda menambah serat. Jika tidak mahu memasak sendiri , anda boleh membelinya di kedai tetapi perhatikan kadar sodium, garam dan cara pengolahannya.

6) Pengambilan kalsium
Anda pasti sudah mengetahui betapa pentingnya kalsium untuk kesihatan tulang dalam mencegah osteoporosis. Kajian yang dibuat di Creighton University Osteoporosis Research Center, mendapati makanan kaya kalsium mapu mengawal kejadian overweight hingga 70 peratus. Namun sayangnya, ramai di antara kita yang tidak suka makanan mahupun minuman yang berkalsium. Malahan ada yang menggantikan susu dengan makan keju tinggi lemak.

Saranan :-
Minumlah dua gelas susu rendah lemak setiap hari. Dengan cara ini anda menyelamatkan tulang daripada rapuh, sementara zatnya memadai untuk mengalas perut dengan bahan rendah kalori. Anda boleh minum soya jika tidak begitu gemarkan susu biasa.

7) Kurang serat
Dibandingkan makan buah-buahan, sayur-sayuran atau produk gandum yang kaya serat, karbohidrat, vitamin dan mineral, anda mungkin lebih sukakan kek, atau kuih, yang biasanya dibuat daripada lemak, gula, garam dan bahan additive. Sedangkan bahan bersumber daripada tepung gandum ini merupakan salah satu sumber lemak tepu terbanyak dalam diet kita.

Saranan :-
Anda boleh menggantikan roti putih, mi atau kek dengan roti whole grain, bijirin atau pasta. Supaya rasanya lebih lazat, anda boleh mencampurkan bijirin dengan buah-buahan segar. Selamat berdiet dengan SDII..

Jangan gunakan no 5. , 6, 7 semasa berdiet SDII. Ia adalah tips untuk kekalkan langsing.

Friday, 21 September 2012

Testimoni Alpha Lipid SD2

FAKTA SEBENAR TENTANG TESTIMONI..!

Manusia diciptakan dengan kadar metabolisma yang berbeza. Oleh itu, setiap penurunan yang berjaya diperolehi oleh individu juga adalah berbeza. Berbeza dari segi apa..?
1. Berat (KG)
2. Ukur lilit (inci / cm)

Disebabkan oleh faktor ini, ada juga testimoni yang tidak memperolehi penurunan yang banyak, TETAPI mendapati ukur lilit (peha, lengan, perut, leher & pinggang) semakin mengecil. Dan sebab itu lah, ramai yang telah berjaya memakai semula baju / seluar lama yang sebelum ini SENDAT & KETAT..!

Haaa kat bawah nim... antara yang berjaya menurunkan berat badan meraka dgn ALSD2..jom kita tengok..nampak berbeza kan dulu time gemuk, debab, muka pon nampak macam orang tua atau berumur tapi bila dah slim nim muka pon berubah ,, muda 10 tahun dari usia sebenar,, hikhikhik







JOM DAPATKAN SDII DGN HARGA LEBIH RENDAH !! MUDAH JE, JADI AHLI, ANDA DAPAT REBATE RM30, AUTOMATIK BLEH JD PENGEDAR DAN TIAP BULAN DPT KOMISYEN PLAK TUUU !!

NAK CUBA PRODUK LAIN?? JANGAN!! NANTI MENYESAL..JADIKAN ALSD2 PRODUK PELANGSINGAN TERAKHIR ANDA..

KENA CUBA SEKARANG, JOM KURUS MACAM TESTIMONI NI..

SO APA LAGI, JOM START DIET!! RAMAI YG DAH BERJAYA..JADIKAN ALSD2 INI PENYELESAIAN TERAKHIR MASALAH BERAT BADAN ANDA..

SAYA TELAH MENCUBA DAN HAMPIR BERJAYA..GILIRAN ANDA PASTI SELEPAS INI!!!
BERMINAT UNTUK MENGETAHUI LEBIH LANJUT MENGENAI ALPHA LIPID SD2? SILA ---> LIKE & PM /SMS/WHATSSUP/VIBER 0199757087

Sunday, 16 September 2012

TIPS PENTING Bagi Pengguna Baru SF Beauty

 set SF Beauty utk kulit normal

set SF Beauty utk kulit sensitif

1) Pilih Set Yg Betul

Kulit Normal & jeragat sila la guna kn Set Vit E.
Kulit Jerawat dan Sensitip sila la guna Set Vit C.
Kulit bermasalah spt jerawat bernanah, gatal2 kurap di muka, atas kelopak mata dan alah kpd kosmetik, sila la dpt kan rawatan doctor.

2) Kekerapan bersabun.
Jgn terlalu kerap menggunakan sabun kerana ia akan mengaktifkan sel2 kulit menghasilkan minyak. Minyak yg byk akan mengundang masalah jerawat. Cukup sekadar mencuci muka 2-3x sehari je. (Sbb tu sy pakai sabun leh jimat 3 bulan.hihi...bkn kedekut, tp mengikut arahan)

3) Larangan mencapur2 bahan kosmetik brand lain.
Untuk kesan yg sempurna, elakkan mencapur adukkan penggunaan Sf Beauty dgn produk penjagaan kulit yg lain. Contoh: Toner brand A, Scrub brand B, Pencuci muka brand C, Krim Siang brand D, tiba2 krim malam brand Sf Beauty.. hehe..masalah muka tak selesai jika anda amalkan ini..:).

4) Elakkan penggunaan Bedak Padat, Foundation,Concealer.
2 minggu pertama penggunaan SF Beauty, elakkan menyapu bedak padat, foundation, concealer dan segala2.bebaskan diri anda dari make up. Yg perlu cuma pakai krim siang ja. Bg yg xbiasa muka berkilat, Cuma sapukan nipis2 bedak baby. Ingat, sapu nipis ja tau.. Bila kesan-kesan awal penggunaan SF Beauty dah berlalu, baru lah boleh menggunaan Bedak Padat. tapi selalunya, customer akan ckp dh xperlu pakai bedak sbb kulit muka dh gebu. xda benda nk cover dh pkai concealer.hehe.best kan :) Jimat duit, jimat masa.

5) Penggunaan Toner.
Bagi yang dah biasa dengan rutin menggunakan toner, sila tipu otak anda dengan meletakkan air mineral didalam bekas spray...Setiap kali mahu menggunakan krim siang/mlm, spray sedikit air mineral pada kapas dan sapu pada muka. Ia akan membantu sapuan lebih rata pada kulit. Mengapa sy mengajar anda untuk menipu otak sndri? Ini kerana, SF beauty tidak mempunyai toner dan tidak memerlukan toner. Bahan yang terkandung didalam Sabun, Krim Malam dan Siang sudah memadai untuk memperbaiki tekstur kulit anda.

6) Tempoh pemulihan kulit.
Bagi tempoh sekurang-kurang nya 2 minggu sehingga sebulan bagi kulit menjalani proses pemulihan. Kesan gatal-gatal, tegang, penggelupasan halus adalah normal di awal penggunaan SF Beauty. Ia biasanya berkurangan selepas 2 minggu. Jika dalam sebulan kesan gatal-gatal, tegang dan menggelupas x hilang, itu bermakna kulit anda adalah kulit sensitive dan perlu beralih pada sabun Vit C. (Ini mmg pengalaman sy sendiri.Sebulan sy gatal-gatal dan menggelupas halus, tapi bila tukar ke sabun sensitive, dlm 3 hari terus hilang gatal-gatal, menggelupas halus tu).

7) Alamak dah tersalah beli sabun, budget tak ada..mcm mana ni?
Bagi individu yg dah tersedar diri nya memerlukan sabun Vit C, tetapi tidak mempunyai budget menukar sabun Vit E ke Vit C, boleh cuba buat begini.. Guna kn sabun Vit E yg telah anda terbeli tu, tetapi semasa membasuh muka jgn biarkan buih lama2 diatas muka. cukup hanya dengan meratakan buih di sekitar muka sahaja. Tak perlu sental beriya-iya. Dah ada budget, boleh beli sabun Vit C.

8) Jangan putus asa.
Ini selalu sy tekan kan pada customer sy, jgn putus asa sekiranya xsuka dengan kesan awal SF Beauty. Tekun, Sabar dan Berusaha memakainye mengikut arahan. Sila selang seli kan penggunaan krim malam untuk mengurangkan kesan awal tersebut. Tapi jgn x pakai terus krim malam, ini kerana didalam nya terkandung Vitamin E dan Sarang Burung Walit yang membantu proses mencantikkan kulit, menghilangkan parut, dan menggebukan kulit.Hasilnya kulit lebih cerah, gebu dan bestttt~!anda pasti lebih tersenyum riang..

SELAMAT MENCUBA..:)LOVE U ALL..

MENU CADANGAN SEMASA DIET ALSD2


Ini adalah cadangan menu makanan ketika menjalani program diet sd2.Perlu lebih kreatif dgn pelbagaikan jenis makanan (asalkan tidak memakan karbohidrat & gula melebihi dari 35 gram sehari) supaya lebih banyak pilihan & tidak cepat jemu melihat makanan yg sama setiap hari.Nikmatila makanan sepenuhnya & ubahla cara pemakanan yg lama kepada yg baru supaya tetap dapat turunkan berat badan.


SARAPAN PAGI

1. TELURr -mata kerbau,1/2 masak,omelete,scramble,rebus

2. SOSEJ- grill,goreng & rebus

3. BURGER DAGING @ AYAM -goreng salut telur

4. JEJARI IKAN - (chungky & kurang tepung)

5. AYAM KUKUS BEREMPAH

6. setiap hidangan beserta salad,tomato & salad dressing yg rendah karbohidrat



MAKAN TENGAHARI


1. AYAM,IKAN,DAGING,TELUR & MAKANAN LAUT -dlm apa jua jenis masakan

2. TAUHU & TEMPE -sebagai ganti nasi

3. YONG TAU FU DGN KUAH SUP-jangan ambil jenis berkarbohidrat & kuah coklat yg manis

4. SATE AYAM & DAGING -jangan ambil sate yg manis & kurangkan kuah kacang



MAKAN MALAM

1. SUP/TOMYAM -ayam,daging,seafood ,sayur

2. WESTERN - Chicken Chp,lamb chop,steak,bbq (hati2 kuah yg mengandungi karbo-tepung jagung)

3. JAPANESE -Tanpa pulut,nasi & tempura

4. STEAMBOAT -

5. setiap hidangan beserta salad,tomato & salad dressing yg rendah karbohidrat



SUPPER/SNEK

1. KEROPOK BELINJAU (ada 6-10gram setiap pek)

2. TEMPE GORENG (Bahan soya masing2 ada 30% karbs)

3. TAUHU GORENG (lebih kurang 2 gram karbs setiap keping)

4. JEJARI IKAN(-Lebih kurang 2-4 karbs setiap keping)

5. KEKACANG (Gajus paling tinggi karbs,Macadmia & Almond Rendah Karbs)



NOTA

1. Makanan yg diproses sprti sosej, daging burger,fishfingers,nugget ayam,drummet dsb masih mengamdungi karbohidrat lebih kurang 2-4 gram setiap keping.

2. Makanan dari bahan soya seperti tauhu,tempe,air taufufa tanpa gula,soya tanpa gula dsb bukan dr jenis protin soya isolate & masih mempunyai 30 gram karbohidrat setiap grm makanan

3. Jangan ambik lebih dari 35gram net karbohidrat sehari utk badan masih membakar lemak.

4. Kalau makan diluar ambil sahaja lauk pauk &sayur,grill chicken,ikan bakar,lamb/chicken chop & berhati2 akan karbohidrat tersembunyi di kuah blackpepper @ mushroom sos

5. Kebanyakan cili/tomato sos ada kandungan gula & karbo yg tinggi.Baca dulu label makanan di belakang tersebut & lihat kandungan karbo setiap size hidangan.

6. Kuah @ gravy utk steak/chicken chop & Yang tau Foo tinggi kandungan karbo.

7. Buah2an juga mengandungi kandungan gula yg tinggi.Elakkan dahulu sementara berdiet.



note by En Kamarul Nordin

Jom Sertai ALSD2..



Ramai Responden Bertanya Kepada Saya,Adakah Susu Sd2 Ni Rasanya Seperti Susu Lembu Yg Berwarna Putih Itu?

Jawapannya.

Sama Sekali Rasanya Tidak Sama Dan Ini Adalah Rasa Soya Dan Campuran Vanilla.Warnanya Juga Bukanlah Putih Tetapi Sedikit... Kekuningan(Off White). Ramai Customers Yg Tidak Suka Bau Susu Putih Lembu Tetapi Percayalah,Those Yg Memg Tak Suka Minum Susu Akan Suka Dgn Rasa Susu Sd2 I ni.Anda Kena Cuba Rasainya Dan Barulah Anda Tau Rasanya.

So Jgn Judge Bahawa Semua Perisa Susu Adalah Sama Dan Tak Semua Susu Adalah Susu Lembu.

Susu Ini Juga Bukanlah Akan Membuatkan Kita Ke Tandas Selalu.Bukan Seperti Kita Amik Slimming Tea Atau Pil Xenical Yg Akan Membuatkan Perut Kita Memulas2.

untuk tempahan boleh emailkan kat saya di
nieshashope@gmail.com  
whatssup di 0179636049



Saturday, 15 September 2012

TESTIMONI ALSD2

berikut adalah wajah2 ceria dan gembira bagi yang berjaya turunkan berat badan mereka .. seronokkan tengok bila mereka berjaya, anda bila lagi??? jom sertai kami sekarang....



Antara produk terhebat masa kini!! Dengan kesan 2 kali ganda lebih POWER!! dari produk lama slim diet 2..
ALPHA LIPID SD2 dapat membantu anda menurunkan berat badan dengan pantas sebanyak 5kg seminggu dengan hanya 1 tin sahaja.....

Jangan percaya! selagi anda belum lagi mencubanya.... ;)

PEMAKANAN SEMASA DIET SD2



SDII adalah program diet yang paling mudah dan murah diantara produk pelangsingan yang terdapat di pasaran.Yang paling penting ialah ada jaminan penurunan berat badan dan JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN.Jika tak percaya anda boleh bandingkan SDII dengan produk yang terdapat di pasaran.Tiada peraturan rumit untuk dituruti dan anda dijamin mencapai keberhasilan yang diidam-idamkan. Ianya hanya semudah SATU, DUA, TIGA..


SATU - Tambahkan 2 sudu penuh SLIM DIET II kedalam 200 - 250 ml air sejuk atau air biasa (Jangan gunakan air panas/suam!).

DUA - Tinggalkan makanan berLEMAK/KARBOHIDRAT dan berGULA.



TIGA - Tingkatkan penggunaan makanan segar seperti sayur-sayuran dan makanan berprotein. 4 gelas SDII sehari akan membekalkan anda dengan 100% zat pemakanan yang diperlukan oleh tubuh anda untuk TENAGA TINGGI dan tubuh yang RAMPING LAGI SIHAT.



(4x SDII = Pagi, tengahari, sebelum makan malam, dan sebelum tidur)


APA YANG ANDA BOLEH MAKAN? (Digalakkan untuk makan)
AYAM
LEMBU
 KAMBING
ITIK
IKAN
UDANG
KETAM
SOTONG
TELUR
SAYUR-SAYURAN
TIDAK BERUBi
AIR KOSONG / AIS



APA YANG ANDA TIDAK BOLEH MAKAN? (Dilarang makan untuk kesan yang optimum!)
NASI
MEE
KUEW TIOW
BIHUN
PASTA
ROTI
BISKUT
KUIH
GANDUM
SAYURAN BERUBI SEPERTI KENTANG,UBI,KELEDEK,KELADI
ALKOHOL
KAFEIN (KOPI/TEH)
MINUMAN RINGAN
MINUMAN MANIS
MINUMAN DIET (SODIUM)
BUAH-BUAHAN
SUSU
GULA-GULA (MANISAN)
GULA
OAT
NESTUM
TEMPE
KACANG



  • Jika anda sedang period jangan mulakan dahulu diet anda kerana semasa period kadar penurunan adalah perlahan.
  • Pengambilan ubat-ubatan seperti pil perancang juga akan menganggu pembakaran lemak.
  • Untuk kesan penurunan yang lebih maksimum anda digalakkan untuk bersenam.
  • Sila pastikan anda betul-betul bersedia untuk diet sebelum memulakan program diet untuk memastikan anda berdisiplin semasa diet dan mendapat penurunan yang diharapkan.
  • Semoga anda berjaya dengan misi anda untuk menurunkan berat badan dan kelihatan lebih muda dan menawan.

Saya sedia membantu anda dalam proses menurunkan berat badan. Jika ada sebarang pertanyaan dan kemusykilan boleh SMS pada di 0179636049 atau emailkan di nieshashope@gmail.com

SLIM DIET ALPHA LIPID SD2







Sekarang ni ramai orang dop cari ubat nak kurus, so saya ada satu produk yang nak share dengan korang semua. taraaaaaa.... Alpha Lipad Silm Diet 2 (ALSD2)..


APA ITU ALPHA LIPID SDII??

Direka dengan bahan-bahan untuk menyokong keseimbangan gula darah, kekenyangan di antara waktu makan yang tetap dan jisim otot yang sihat, ALSD2 membantu untuk mengekalkan berat badan yang sihat, sebahagian daripada program pengurusan berat badan yang termasuk perubahan diet dan senaman.
Satu campuran berkualiti tinggi yang komprehensif yang terdiri daripada protein soya bukan-GMO (75%), serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin dan mineral. Suplemen minuman ALSD2 tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa dan membantu untuk memastikan bahawa tubuh anda mempunyai semua nutrien penting termasuk protein supaya lemak dibakar, sementara anda masih dapat mengekalkan jisim otot dan ketegangan. Setiap hidangan menyediakan 10 gram protein yang boleh digunakan untuk keperluan harian anda.

Kelebihan menjalani program Slim Diet 2: 

Ianya adalah berkesan. Kita merasa kenyang walaupun proses penurunan berat badan masih berterusan. Ia juga tidak menimbulkan kesan kulit kendur dan berkedut selepas penurunan. Penurunan purata 1 minggu adalah 3kg jika setia pada program tanpa perlu berlapar.

Program SD2 juga adalah lebih menjimatkan jika dibandingkan dengan program-program yang lain yang beasaskan latihan fizikal dan kawalan kalori. Maksudnya disini adalah kos perkg bagi penurunan berat badan adalah lebih murah.

Sd2 juga menyebabkan proses nyahtoksik dan pembersihan sistem badan secara semulajadi. Tidak perlu ubat tambahan untuk proses ini. Cukup dengan meminum air yang banyak.

capai penurunan berat badan yang maksimum dalam masa yang singkat dan kemungkinan penambahan balik berat badan atau ‘yo-yo effect’ dapat dikurangkan.

SF Beauty diiktiraf oleh KKM





SF Beauty penemuan daripada sumber semulajadi utk rawatan kulit yang ringkas bagi menyerlahkan kecantikan semulajadi. SF beauty bertindak meningkatkan metabolisma kulit dgn penjanaan sel-sel baru, merencatkan proses penuaan, mengurangkan garis-garis halus, menambahkan ketegangan kulit dan mengekalkan kelembapan semulajadi agar kelihatan muda sentiasa.

Produk ini telah mendapat status KKM dan ketulenannya, boleh semak status KKM dengan Biro Pengawalan Farmaseutikal.

SF beauty Soap : NOT 110600593K
SF Day Cream : NOT 110600594K
SF Ninght Cream: NOT 110600595K

SF Beauty terdapat 2 packaging yang berlainan iaitu bekas kaca dan juga plastik. Bekas kaca adalah untuk dipasarkan dikalangan orang-orang kenamaan dan tertentu sahaja. Ini adalah kerana pengguna SF beauty adalah terdiri drp beberapa golongan termasuklah golongan kenamaan. Namun pengguna tidak perlu risau kerana ia adalah produk yang sama. Terpulang kpd anda mahu yang bekas kaca atau plastik. Tapi kami memilih bekas plastik untuk dijual supaya memudahkan proses pembungkusan dan penghantaran. 

Mengandungi Vitamin E utk merawat muka dengan menghilangkan jerawat, jeragat, bekas jerawat, mengecilkan pori-pori serta mencerahkan kulit muka anda. 


Info:-
SF Sabun Kecantikan : natural & bersih dengan Vitamin E ~ Meningkatkn metabolisme kulit, merencat penuaan ,mengurangkan kedutan & keanjalan kulit serta memberi kelembapan semulajadi selain segar, licin & bersih.

SF Krim Malam : Bahan semulajadi ~ menghilangkan jeragat, bekas jeragat, memutih & membersihkan kulit lebih halus & bersih.

SF Krim Siang : Bahan semulajadi ~ sebagai pelindung UV, melembap, melembut & menyihatkan kulit.


Cara Pemakaian : 
Cuci muka dengan dengan Sabun 2x sehari
Gunakan Krim Siang pada siang hari (sebagai pelindung UV)
Gunakan Krim Malam pada malam hari

Peringatan : Untuk kesan yang baik, anda dinasihatkan supaya tidak memakai dgn produk lain 
selain SF Beauty.


Set Kecil : RM75.00
Set Besar : RM100.00 
Set Besar Sensitif : RM110.00

Postage Poslaju : RM 6 (semenanjung) / RM10 (sabah/sarawak)

Friday, 14 September 2012

BEUTSKIN ESSENCE plus SNE KAPSUL


Jom utamakan kesihatan dan kecantikan sekali gus!! (SNE Capsule & Beutskin Essence merupakan jawapan kepada keperluan kecantikan wanita masa kini) >SNE CAPSULE MERUPAKAN IBU KPD KESIHATAN DAN KENCANTIKAN MENYELURUH LUAR DAN DALAM...
>BEUTSKIN ESSENCE MENAMBAHKAN LAGI KECANTIKKAN KULIT & INNER SHINE ^_^
Gabungkan keduanya utk hasil yg SUPERB!!!!

SNE kapsul boleh di ambil sebelum atau bersama2 produk kesihatan SNE yang lain. SNE kapsul boleh dimakan dan disapu pada permukaan yang berpenyakit..kesan adalah lebih cepat dan lebih berkesan apabila SNE Capsule di ambil bersama Beutskin Essence
6 CIRI UTAMA SNE Capsule

• Melanjutkan usia
• Menyuburkan dan mencergaskan sel
• Menyelaras dan membaik pulih sel
• Mengandungi kesan anti-bakteria
• Menyeimbangkan system badan
• Membersihkan darah dan membantu dalam proses detoksifikasi.

5 FAKTOR UTAMA Beutslin Essence

1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan
2. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan.
3. Metabolik - Metabolisma stabil - mengukir bentuk badan.
5. Anti-Pengoksidaan - awet muda - melawan redikal bebas, menghalang penyakit.
@. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan/menganjal payudara, membaik pulih sistem keintiman wanita - cepat dan berkesan.

**Kedua2 produk SNE ini boleh di ambil skali bersama2..dan memberikan hasil yg lebih berkesan dan cepat

Beutskin Essence PRICE
1 BOX (60 capsules)= RM240 free postage

SNE Capsule PRICE : 
1 BOX (60 capsules)= RM220 + free postage

Thursday, 13 September 2012

INFO Hebat tentang Beutskin Essense

Beutskin Essence bkn shj utk utk dptkan kulit putih kemerahan seluruh bdn..tetapi byk khasiat lain yg perlu anda tahu seperti....


**jika ibu2 yg breastfeed..ia akn perbanykkan susu bdn
** ia bagus utk dalaman wanita seluruh bdn
**ibu2 yang berada di dalam pantang juga boleh amalkan Beutskin Essence
** ia juga blh mengetatkan Miss V kita...mlh mencantikkan nya seperti anak dara bg yg dah kawin n yg ada anak...
** ia blh tegang n montokkan breast....
** ia blh firmingkan muka ...n tiada lg dagu berlapis n pipi jatuh..malah pipi akn naik gebu spt dicucuk botox
** ia juga menambahkan rangsangan seksual bg suami isteri
**ia juga menaikkan peranakkan/rahim wanita yg jatuh...
** ia juga menghilang/memudarkan kesan jerawat/jeragat..mlh wajah akn berseri2 dan cantik.....
dan byk lgi....


ukt kesan yg lg bagus amalkannya sekurang-kurangnya 3 bulan ......


Soalan Lazim:

1) Ibu2 menyusu boleh ke?
     Jawapan: boleh mkn.. xde msalah

2) If period boleh ambil beutskin essence tak?
Jawapan: boleh xda mslh... :)  akan menolong melancarkan darah haid n sapa2 yg ada senggugut tu boleh merwat sekali... :)

3) Time periuod selalunya naik jerawat.. kalau makan BE ni akan camtu gak ke?
Jawapan:  Setakat makan ni jerawat mmg tak naik spt sblm ni.. Alhamdulillah.. kalau tak tiap2 bulan wajib akan naik.

4) Wanita mengandung TIDAK DIGALAKKAN mengambil BEUTSKIN .
Tetapi ibu yang menyusukan bayi adalah sangat bagus .Bukan sahaja kulit cantik, rahim kecut, air susu bertambah, malah kulit baby juga akan cantik.

5) bila makan ni ade apa2 makanan yg boleh dan xleh di makan ke..macam sesetengah poduk lain.
Jawapan:  xda pntang sis... kalau boleh bnyakkan mnum air kosong.. :)

6) Makan 1month (60capsules),dah boleh nampak perubahan ke?
Jawapan:  x smpai 1 minggu dah rmai dpat perubahan dear.... ada yg 3 hari kawan2 dh tgur kulit makin cantik...consume 2 biji 1 hari... normal dose.... boleh ambil up to 4 biji kalau mampu...

7) lelaki leh makan x
Jawapan:  boleh no prob... kalau laki yg mkan beutskin akan stabilkan hormon laki la... cntikkan kulit jgk n utk kesihatan dalaman jgk..... :)

INFO SANGAT BERGUNA:


cara pengambilan beutskin essence untuk kesan maksimum adalah SEMASA PERUT KOSONG. Disarankan sebanyak 2 biji pagi sebelum sarapan dan 2 biji malam sebelum tidur.

1) Rasional pengambilan supplemen Beutskin Essence 
pada waktu pagi adalah disebabkan waktu pagi merupakan waktu KEMUNCAK nutrisi dalam supplemen bertindak balas yakni semasa perut kosong…

2) Rasional pengambilan pada waktu malam 
sebelum tidur pula merupakan waktu badan melakukan proses pemulihan/pembaikan sel badan dengan pantas..KONSISTENSI DAN PENYERAPAN PANTAS akan berlaku dengan lancar pada waktu-waktu tersebut. 

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEAUTSKIN ESSENCE


KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEAUTSKIN ESSENCE


3 hari 
Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari 
 Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari 
Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari 
 Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari
Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang 
 Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.

Dos yang perlu diambil 
Sekiranya mampu; 2 biji selepas bangun tidur pagi dan 2 biji sebelum tidur. Ambil semasa perut kosong, jarakkan sejam sebelum sarapan.
Bagi yang tidak mampu; 2 biji pada waktu pagi/malam.


HALAL

Boleh: Diambil seawal umur 13 tahun

Tiada pantang larang, tiada kesan yg merbahaya, tidak merosakkan buah pinggang, selamat diambil dan jika mengambil sebarang supplement hendaklah makan 1jam sebelum makan supplement/mknn (Diambil semasa perut kosong)

Set Percubaan SF Beauty ...

SF BEAUTY TRIAL SET E
set lengkap vit-E Sf Beauty, paling banyak permintaan dari pengguna di luar sana..

sesuai untuk mereka yang berkulit normal, kering, gelap, kusam, tona tidak sekata, pori2 terbuka, kedutan halus, berjeragat (sangat disyorkan buat yang berusia 30-an ke atas bagi melambatkan dan mengurangi tanda/kesan penuaan awal)

Sf krim siang (7gm)
Sf krim malam (7gm)
Sabun Vit E (1/3 ketul)
harga jualan 79.90.. harga yang diselaraskan adalah rm75.. 
 




SF BEAUTY TRIAL SET C
-Untuk masalah kulit berminyak, berjerawat, sensitif dan berkulit halus/lembut (remaja).

Bagi pelanggan yang baru ingin mencuba, mulakan langkah pertama anda dengan set Sf Beauty lebih kecil, rasai perbezaan dan perubahan wajah anda sebelum set ini habis digunakan iaitu dalam tempoh sebulan..:) berbaloi2.
Sf krim siang (7gm)
Sf krim malam (7gm)
Sabun Vit E (1/3 ketul)
harga jualan 79.90.. harga yang diselaraskan adalah rm75.. 




ANTARA KRIM SIANG DAN KRIM MALAM, MANA YANG LEBIH PENTING?
Orang kita, semua nak cepat.. makan pil diet mau turun 5kg seminggu, makan kolagen mau tegang dalam seminggu, makan gluta mau putih cam artis korea dalam seminggu.. erkk.. tapi kalau pakai Sf Beauty, siang2 saya cakap, parut jerawat dan jeragat tak boleh hilang dalam seminggu ye.. sabar dan guna ikut aturan.. bukan payah mana pun, cuci muka, pakai krim.. itu je..:)



Pelanggan yang di hormati,

.*** Harus diingatkan, tidak semua pengguna Produk SF Beauty yang memakai produk ini mendapat keberkesanan serta merta, & serasi dengan produk ini..Depends pada skin & skin sensitif tidak digalakkan untuk mencuba.

testimoni pengguna Tabloq yang berjaya
















Wahhh nilah antara customers atau pengguna Tabloq yang berjaya..Jika Anda teringin nak jadi macam mereka , lekas2 lah SMS saya di 0179636049 dan pilih pakej tabloq pilihan anda seperti di bawah :

Pakej 1: RM37 WM RM 40 EM = 5 TAB + POS LAJU.
Pakej 2: RM55 WM RM60 EM = 6 TAB + AIR GAMAT + POSLAJU.
Pakej 3: RM55 WM RM60 EM = 6 TAB + AIR ZAM-ZAM+ POSLAJU.
Pakej 4: RM80 WM RM85 EM = 12 TAB + POS LAJU.
Pakej 5: RM90 WM RM95 EM = 12 TAB + AIR GAMAT + POSLAJU.
Pakej 6: RM90 WM RM95 EM = 12 TAB + AIR ZAM-ZAM + POSLAJU.
Pakej 7: RM70 WM RM 80 EM = 1 KOTAK dengan 10 TABLOQ + 1 BOTOL SPRAY PENYEGAR. (HARGA PROMOSI JULAI OGOS)

pm inbox / sms NAMA, ALAMAT dan PAKEJ serta BANK untuk pembayaran. MAYBANK @ BANK ISLAM ke 0179636049 (P/S WM=SEMENANJUNG MALAYSIA EM=SABAH & SARAWAK)

Pakej ini untuk memudahkan urusan, jika anda ingin membeli tanpa pakej pun dibolehkan. 1 TabloQ RM7, kos poslaju RM6 WM dan RM10 EM, cuma perlu bertanya

Bedak Sejuk Tabloq Warisan Azali

FAKTA yang mencatatkan bahawa tanah liat merupakan antara sumber semula jadi yang baik dalam penghasilan produk penjagaan wajah bukan lagi perkara baru. Kandungan kelembapan yang tinggi dan fungsinya sebagai pembasmi kuman (antiseptik) yang terbaik menjadikan tanah liat menjadi satu produk yang mempunyai nilai tambah. TabloQ merupakan sejenis bedak sejuk yang diperbuat daripada 100% tanah liat semulajadi yang membantu membersih, mengimbangkan kulit yang tak sekata, menghalus dan melembutkan kulit. Selain itu, TabloQ turut membantu mengekalkan kelembapan kulit sepanjang hari agar kelihatan lebih segar, berseri dan bermaya. Ia sesuai digunakan oleh pelbagai lapisan masyarakat termasuklah bayi dan juga kanak-kanak. TabloQ bukan sahaja untuk tujuan kecantikkan malah merupakan produk serbaguna. Ini kerana kandungan zat galian semulajadi seperti magnesium, sodium, kalsium dan potasium dapat mengurangkan jerawat, bintik hitam serta penyakit kulit. Apa yang perlu dilakukan hanyalah membancuh TabloQ dengan campuran air mineral semulajadi, air gamat, yogurt, susu atau buah-buahan, kemudian sapu pada permukaan wajah, tangan atau badan dan biarkan kering seketika sebelum dicuci dengan air. Bagi mereka yang mengamalkannya secara berterusan ton warna kulit, tangan atau badan akan berubah dalam masa yang singkat. SELAMAT MENCUBA, INSYALLAH ANDA PASTI TIDAK AKAN HAMPA DENGAN HASILNYA...

Produk ini telah mendapat kelulusan SIRIM QAS INTERNATIONAL. Selain itu, kami telah menerima feedback yang amat positif dari pengguna-pengguna TabloQ berkenaan masalah ini.



Pakej 1: RM37 WM RM 40 EM = 5 TAB + POS LAJU.
Pakej 2: RM55 WM RM60 EM = 6 TAB + AIR GAMAT + POSLAJU.
Pakej 3: RM55 WM RM60 EM = 6 TAB + AIR ZAM-ZAM+ POSLAJU.
Pakej 4: RM80 WM RM85 EM = 12 TAB + POS LAJU.
Pakej 5: RM90 WM RM95 EM = 12 TAB + AIR GAMAT + POSLAJU.
Pakej 6: RM90 WM RM95 EM = 12 TAB + AIR ZAM-ZAM + POSLAJU.
Pakej 7: RM70 WM RM 80 EM = 1 KOTAK dengan 10 TABLOQ + 1 BOTOL SPRAY PENYEGAR. (HARGA PROMOSI JULAI OGOS)

pm inbox / sms NAMA, ALAMAT dan PAKEJ serta BANK untuk pembayaran. MAYBANK @ BANK ISLAM ke 0179636049 (P/S WM=SEMENANJUNG MALAYSIA EM=SABAH & SARAWAK)

Pakej ini untuk memudahkan urusan, jika anda ingin membeli tanpa pakej pun dibolehkan. 1 TabloQ RM7, kos poslaju RM6 WM dan RM10 EM, cuma perlu bertanya dengan sms ke no di atas tu, atau komen aja disini. terima kasih semua.

BEUTSKIN ESSENCE

ni adalah lagi satu produk yang sangat bagus untuk u all semua untuk jadi cantik cerah dan dapat kulit semulus Adira AF.. Dah ramai artis-artis dah consume dan promote produk ni dan sgt2 berpuas hati dengan produk ni.. :) i pun baru nak cuba bila dah tengok kawan i yang dah cuba produk ni sgt2 cantik kulitnya..... jom gebus bersama2... ;)

Nama Produk : Beutskin Essence
Kod Produk : 10023
Berat : 500mg x 60 capsules
No.Pendaftaran Kementerian Kesihatan : MAL08031430TR
Harga : RM240.00





“ Mengubah Statistik Umur Manusia ”


Rahsia untuk Kulit Lebih Cerah, Mulus, Gebu dan Awet Muda selalu.. Efektif, Selamat dan Tanpa Sebarang Keraguan..

5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR.

1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan
3. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan
4. Metabolik - Metabolisma stabil
5. Anti-Pengoksidaan - awet muda
6. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada esens tumbuhan yang unik dan digabung dengan penggunaan teknik ekstraksi supercritical CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya membolehkan badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahasilan dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.
APAKAH YANG KAUM WANITA TAKUTKAN?

Selepas tempoh baligh, seorang wanita akan melangkah ke alam perkahwinan, keibuan dan menopaus.
Setiap hari, wanita moden perlu mengendalikan pelbagai tanggungjawab di antara kerjaya, keluarga dan masa peribadinya. Selain daripada berusaha dalam kerjayanya, mereka turut memainkan peranan sebagai seorang isteri dan ibu, prihatin terhadap pendidikan anak-anak serta pelbagai perkara remeh yang lain, lalu kerap mengabaikan perihal penjagaan kesihatan diri sendiri!

Akibatnya, kesihatan mereka semakin merosot dan muncullah pelbagai simptom. Contohnya, ketidaksamaan endokrin menyebabkan obesiti, gangguan haid (dismenorea, amenorea, haid tidak tetap), simpton klimakterik (insomnia, panas baran, pempigmenan atau kemunculan plak senil) dan masalah-masalah lain berkait kesihatan wanita.

Oleh itu, mencari produk yang dapat melegakan masalah kesihatan wanita merupakan perkara yang sangat penting!

BEUTSKIN ESSENCE yang diformulasi berasaskan 5 teori, di samping menggunakan seabuckthorn yang ajaib sebagai bahan utamanya merupakan berita baik untuk kaum hawa.

BEUTSKIN ESSENCE membekalkan sel kita dengan nutrien yang mencukupi untuk mengaktifkan sel, menyelaraskan sistem endokrin, mencegah dan melegakan ketakseimbangan hormon. Ia juga menentang radikal bebas demi mencegah kerosakan yang diakibatkan ancaman radikal bebas kepada sel badan dan meningkatkan sistem imun dengan menangkis serangan bakteria dan virus, serta membaiki keadaan penyakit genetik.

Kaum wanita, anda harus menjaga kesihatan anda, agar anda sihat walafiat dan mendapat menjaga kesejahteraan orang yang disayangi, serta menjalankan tanggungjawab anda sebagai seorang isteri, ibu dan wanita berkaliber dengan sepenuh hati. DAN YANG PALING PENTING CANTIK LG MENAWAN DGN KULIT YANG PUTIH MELEPAK.

Interested?
ORDER NOW just PM My InBOX k...

Tuesday, 25 September 2012


Tahukah anda bahawa TabloQ boleh mengatasi masalah kemaluan berbau yang sering dihadapi oleh kaum hawa terutamanya selepas kedatangan haid? keadaan ini mungkin disebabkan oleh bakteria yang terdapat pada darah semasa kedatangan haid. Dan jikalau kita tidak membersihkan bahagian ini, bakteria-bakteria tersebut akan bertambah dan boleh menyebabkan masalah-masalah yang yang lain pula.

 Kebanyakkan kita tidak menyedari masalah ini. Jadi, ambil langkah pencegahan awal sebelum ia menjadi lebih parah. Ok, Bagaimana TabloQ bertindak menyucikan bahagian tersebut? TabloQ akan bertindak meresap bakteria-bakteria tersebut secara semulajadi dan membuang segala toksik yang terdapat pada bahagian tersebut. dan menjadikan bahagian tersebut bersih dan segar secara semulajadi. 

Cara penggunaannya adalah simple iaitu dengan membancuh TabloQ dengan air gamat, kemudian sapu kebahagian tersebut. Biarkan ia seketika sebelum dibilas dengan air bersih. Amalkannya secara kerap, insyallah anda pasti teruja akan hasilnya. suami pun bertambah sayang!.Produk ini telah mendapat kelulusan SIRIM QAS INTERNATIONAL. Selain itu, kami telah menerima feedback yang amat positif dari pengguna-pengguna TabloQ berkenaan masalah ini.




Monday, 24 September 2012

Rahsia Atasi Perut Buncit


Anda senyum? Tidak mengapa.. Jika hanya 'disebut' sahaja membuat anda tersenyum, bagaimana pula jika anda berada di kalangan mereka yang memiliki perut yang buncit. Anda pula yang akan mendapat 'senyuman' daripada orang sekeliling anda. Walaupun anda memakai baju mengikut ukuran badan anda, namun kadang kala masalah perut buncit masih lagi kelihatan. Malah lebih menyedihkan anda ada yang menerima perlian daripada rakan-rakan. Walau pun mungkin hanya gurauan bagi mereka, tetapi dalam hati anda, hanya tuhan saja yang tahu!

Jika lelaki akan menerima perlian...

"Besar pouch bag awak.. apa isinya?".

Kalau perempuan pula lagi segan..

"Mengandung lagi ke? Aikk.. cepatnya"

Siapa tak malu jika memiliki perut yang buncit ni. Jika perut buncit tapi bawa Ferrari, itu lain cerita.. tapi jika perut buncit sebab nafsu makan yang luar biasa. Ada sesuatu di depan mata yang menyedapkan semua pasti di 'kebas'. Itu yang susah tu.

Tapi usah risau. Kali ini, saya akan muncul sebagai penyelamat walaupun saya tahu 95% mereka yang membaca rahsia ini hanya membaca sahaja dan tidak melakukan, lagi 4% akan melakukan selama 3 hari sahaja dan lagi 1% ... agak saya lah, mereka teruskan selama 2 minggu. Agakkan saja saja ya,

Apa pun saya rasa anda tidak lah begitu. Saya yakin, anda seorang yang berjiwa kental, kekal dengan matlamat mahu memusnahkan perut buncit anda tersebut. Namun, ianya ianya tidak akan berguna sekiranya anda tidak bermula dengan tindakan yang positif.

Takkan hilang perut buncit jika anda masih terus duduk di hadapan sofa sambil minum coke. Sia-sia jika hanya berharap sekadar keinginan semata-mata. Jawabnya sampai ke tahun hadapan perut anda masih akan mara ke depan.

Semoga tips step by step ini berguna untuk anda. Saya mengharapkan agar anda tergolong dalam golongan 1% iaitu orang yang melakukan. Orang yang mempunyai keinginan yang kuat dan dibuktikan dengan perbuatan.




Berikut adalah tips rahsia purba bagaimana untuk menghilangkan perut buncit.

Step 1 : Kempiskan perut buncit

Latihan angkatan beban dapat mengempiskan seterusnya dapat menghilangkan perut buncit. "Tapi, saya tak ada duit untuk ke Gym bro.. bagaimana?"

Ohh.. Jangan risau.. Angkatan beban sebenarnya tak perlu susah-susah pun.. Mulakan dengan melakukan sit up. Itu juga salah satu angkatan beban menggunakan berat badan anda sebagai beban. Yang lebih best ialah sit up ini fokus kepada kekuatan perut dan ia memberi kesan terhadap perut buncit anda.

Lakukan 3 set setiap sesi dengan angkatan sit up 12 kali setiap sesi. Sebelum masuk ke sesi ke -2, lakukan planking selama 30 saat ya. Teruskan sebegitu sehingga sesi ke-3, berselang seli dengan planking. Total masa yang diambil untuk sesi ini ialah tidak sampai 15 minit pun. Mudah bukan?

Step 2 : Bakar lemak perut buncit
Apa yang penting, ubah cara pemakanan anda. Jika selama ini, anda makan breakfast roti canai/nasi lemak/nasi dagang.. TAPI nak hilangkan perut buncit ni, anda kena ambil biskut oats dan air malt coklat. Kalau sebelum ini, makan tengahari anda ambil nasi penuh.. Mohon ianya dikurangkan kepada suku. Boleh kan? =)

Saya akui ia agak sukar. Namun ianya lebih perlu dibendung daripada ianya menjadi semakin parah. Mencegah itu lebih baik. Maka cegahlah perut buncit itu bermula dari mengawal pengambilan makanan anda.

Step 3 : Nyahkan/ Buangkan perut buncit
Lebihkan melakukan senaman. Bagaimana? Anda perlu lakukan senaman extra 5-15 minit setiap hari. Jika selama ini, anda bersenam 15 minit setiap hari maka untuk menyahkan perut buncit ini, anda kena bersenam extra lagi 5-15 minit.

Terbaik ialah bersenam kardio selama 30 minit setiap hari secara konsisten dan kemudian disambung dengan senaman angkatan beban selama 15 minit. Fuhh.. kalau anda berkomitmen dengan ini, tahulah akibatnya selepas 1 bulan.. Six pack lah jadinya.

Step 4 : Mengtong sampahkan perut buncit

Makan lebih banyak makanan yang mempunyai 'whole grain'. Apakah whole grain ini? Contoh makanan 'whole grain' untuk mengtong sampahkan perut buncit ialah seperti biskut gandum, oats dan berat perang (Basthmathi atau Beras Herba ponni taj mahal)

Saya akui harganya memang sedikit mahal TETAPI apa lah salahnya jika anda korbankan sedikit wang anda untuk kesihatan anda. Jika anda sanggup dan mampu berbelanja untuk menukar handphone touchscreen berjenama, kereta mahal. Tidak salah rasanya jika habiskan sikit duit ke arah kesihatan yang lebih baik kan.



Kesimpulannya, untuk melakukan 4 steps di atas pastinya bukanlah satu kerja yang mudah buat anda. Apatah lagi ia memerlukan konsistent daripada anda. Apapun, lakukan setakat mana yang termampu terlebih dahulu. Jika tidak mampu berjogging, maka anda mulakan lah dengan berjalan laju. Jika anda tidak larat berjalan laju, mulakan lah dengan berjalan perlahan.

Ikut kemampuan anda ya.. Ubah habit anda kepada kehidupan yang lebih sihat. Walaupun anda seberat 130kg pun, tidak mengapa. Mungkin anda merasa sedikit rendah dirilah sebab mungkin anda seberat 130kg. Tapi, jangan merasa rendah diri lagi. Buktikan anda juga mampu menjadi seperti orang lain. Belum cuba belum tahu lagi kan..

Selamat mencuba!^^

- Artikel iluvislam.com

Sunday, 23 September 2012

Pakej - pakej yang ditawarkan

Assalam dan salam 1 Malaysia semua... hmmm pada entry kali saya nak bagitau pakej2 yang ditawarkan untuk anda dalam pembelian ALSD2.. setiap ejen akan menawarkan berlainan pakej... So di Niesha Shope, saya menawarkan 3 pakej untuk anda...


Harap dapat membantu anda dalam membuat keputusan bijak dan menjimatkan... Disamping berdiet, budget pon harus lah terbaik kan...terbaik dikalangan yang terbaik hehehe...

PAKEJ-PAKEJ YANG DITAWARKAN..

Pakej A- RM230 
(1 Tin ALSD2 + Membership+ Postage + Free booklet Menu Lengkap Pemakanan Alphalipidsd2) + online ALSD Club + Free consultation 

Pakej B- RM385 
(2 Tin ALSD2 + Membership( dpt biz kit & cooler bag) + Postage + Free shaker + Free 5 Keto Strip + Free booklet Menu Lengkap Pemakanan Alphalipidsd2)+ online ALSD Club + Free consultation 


Pakej C – RM700 
(4 tin ALSD2 + Membership (dpt biz kit & cooler bag) + postage + Free shaker + Free 1 botol Keto Strip (50 strip) + Free booklet Menu Lengkap Pemakanan Alphalipidsd2) + online ALSD Club + Free consultation…. Dan RM16 bonus pada bulan seterusnya. 





SILA BUAT BAYARAN KE AKAUN 

MAYBANK MIN AISHAH BT AB GHANI NO ACC 163055007555 

BANK ISLAM MIN AISHAH BT AB GHANI NO ACC 13044021070565 

setelah buat pembayaran sila SMS NAMA PENUH, ALAMAT, EMAIL , NO IC DAN NO FON ANDA di 0179636049 utk tujuan penghantaran dan pendaftaran keahlian...

Rahsia Turun Berat Badan dengan Berkesan



BAGAIMANA IA BERKESAN?

ALSD2 secara semulajadi membantu badan anda dalam proses pembakaran lemak dan bukannya glukosa atau tisu otot. Pembakaran lemak menghasilkan keton dalam badan yang digunakan sebagai tenaga dan boleh diukur (dipanggil ketosis).

KELEBIHAN KANDUNGAN ALHALIPID SD2
============================
1) MEMPUNYAI TAMBAHAN EKSTRAK GREEN TEA

- Membantu meninggikan metabolisma
- Meningkatkan penggunaan tenaga
- Merangsang badan membakar lemak
- Bahan Antioksida yang kuat
- Pemeliharaan Jantung
- Antibacterial & Antiviral

2) MEMPUNYAI TAMBAHAN SERAT
=========================
- Membantu sistem penghadaman (melawaskan)
- Memberi rasa kenyang lebih lama (elak gastritis)

3) MEMPUNYAI FORMULA TINGGI PROTEIN
==============================
- Memperbaiki jisim otot
- Meningkatkan metabolisma

4) MEMPUNYAI ALPHA LIPID
====================
- Formula ALPHA LIPID untuk penyerapan nutrien2 dan vitamin yang lebih baik!

SEMUA INI BERFUNGSI UNTUK MENJADIKAN
*************************************
-Tiada kesan kelaparan terlampau
-Tiada ketagihan kepada makanan berkarbohidrat dan manis
- Kawalan gula darah lebih baik
- Merangsang tindakbalas insulin yang lebih berkesan
- Lebih bertenaga (Tiada keletihan ketika berdiet)
- Memelihara jisim otot dan ton kulit (Tidak mengendur) Anda pasti teruja jika anda tahu! Cubalah sekarang,

*PERHATIAN! HANYA LEMAK SAHAJA YANG DIBAKAR 100% TANPA MENGGANGGU OTOT!

KENAPA ALPHALIPID ALSD2?

Tak perlu berlapar • Selamat & efektif • Pengurangan berat yang maksimum • Terbukti berkesan menurunkan berat badan • Pembakaran lemak secara semulajadi • Mengekalkan jisim otot selepas penurunan (tidak menggeleber, kulit kendur dan berkedut) • Diimport sepenuhnya dari New Zealand

BILA DA PELBAGAI CARA TAPI MASIH X BERKESAN..

Tiba masanya untuk melupakan diet lama anda dan menyertai beribu-ribu orang lain yang sedang menikmati penurunan berat badan yang sihat dengan ALSD2.

CARA MINUM

Dos 15 g (2 scoop) 4 kali sehari untuk sarapan pagi, makan tengah hari, makan malam, dan 'supper'. Campurkan dengan 250ml air - goncang hingga sebati. Serbuk FibreMax boleh dicampur dengan Minuman ALSD2.



7 Punca Diet Anda Gagal & Cara Kekalkan Badan Yang Langsing selepas menggunakan ALSDII


Perghh panjangnya tajuk entry pada kali nim kan..bukan apa,, ni untuk pengetahuan bersama... so jom kita lihat apa puncanya ye sampaikan saya buat tajuk begitu panjang... hehehehe...

Anda sudah mengurangkan makan nasi, tidak lagi makan malam. Tidak juga menjamah coklat dan makanan kering kegemaran anda, tapi berat badan tak juga turun. Jika ini berlaku pasti ada yang tidak kena dengan cara anda berdiet. Kegagalan ini tentunya disebabkan oleh pelbagai perkara.

Inilah beberapa punca mengapa usaha anda untuk menurunkan berat badan gagal dan jawapan untuk mengatasinya :-

1) Pengambilan lemak berlebihan
Tidak dapat dinafikan, makanan yang mengandungi lemak lebih lazat dan sedap. Tidak hairan anda sukar menghadkan pengambilan hingga 30 peratus sahaja makanan jenis ini. Kajian menunjukkan seamkain banyak anda mengambil lemak, semakin kurang anda menyerap zat makanan yang lain dan mendorong penambahan berat badan.

Saranan :
secara umumnya, semakin sedikit anda memproses makanan, semakin rendahlah kandungan lemak didalamnya. Seabik-baiknya anda memilih makanan yang dipanggang daripada yang digoreng. Hadkan makanan manis yang kaya lemak. Jika anda membeli makanan yang sudah dipaketkan, perhatikan kandungan lemak pada labelnya. Pilih makaan yang kandungan lemaknya tidak lebih dari 3gm per 100 kalori.

2) Jarang bersarapan
Sekiranya anda tidak bersarapan kerana mahu mengelakkan gemuk, bermakna strategi anda itu salah. Tahukah tanpa sarapan, tubuh akan terasa amat lapar hingga mengakibatkan nafsu makan semakin besar apabila tiba masa makan tengahari. Kajian di barat menunjukkan, orang yang bersarapan dengan bijirin setiap pagi akan lebih cergas dan mempunyai tingkahlaku lebih positif.

Saranan :-
Biasakan sarapan.
Bekerja dengan perut kosong menyukarkan anda memberi tumpuan pada pekerjaan. Hindari makanan yang manis-manis kerana makanan ini membuat anda berasa terlalu kenyang dan mengantuk. Pilih sarapan yang mempunyai karbohidrat seimbang. Makanan yang kaya dengan serat seperti sayuran, buah-buahan dan bijirin boleh menstabilkan gula dalam darah dan membuat anda terasa kenyang hingga waktu makan tengahari.

3) Tidak pernah mencatat
Sebahagian besar daripada kita merasakan tidak penting untuk mencatat setiap makanan yang kita makan. Samada makanan yang berkhasiat atau sebaliknya.

Saranan :-
Buatlah sebuah diari diet, iaitu dengan mencatatkan pengambilan makanan harian anda. Dengan catatan ini, anda akan lebih berhati-hati setiap kali ingin memilih makanan. Diari tersebut juga akan membantu anda menunjukkan dengan tepat situasi yang menyebabkan anda ingin makan. Ia juga boleh membantu anda untuk membezakan anda makan kerana keperluan atau kerana nafsu.

4) Ketagihan gula
Boleh dikatakan semua orang suka gula. Tidak lengkap makanan tanpa gula terutama teh dan kopi. Dan ternyata rasa manis merupakan pengukur penting yang mempengaruhi tahap kegemaran pengguna terhadap sesuatu produk. Dan kebanyakan makanan sihat seperti yoghurt dan oatmeal juga mengandungi banyak gula.

Saranan :-
Jangan amalkan makanan manis-manis sebagai pencuci mulut setiap kali selesai makan. Makan makanan jenis ini hanya sekali seminggu. Baca label nutrient untuk menghadkan penggunaan gula seabgai bahan utamanya. Selain itu cuba elakkan makanan yang dianggap sihat tetapi sebenarnya mengandungi banyak gula. Kurangkan minum minuman bersoda atau gantikan dengan minuman bersoda bebas gula.

5) Makan kekacang
Kacang soya, kacang merah, kacang buncis, kacang tanah dan seumpamanya adalah jenis makanan yang rendah lemak, mengenyangkan, kaya serat, protein dan karbohidrat. Makanan jenis ini juga mengandungi nutrient yang baik untuk wanita.

Saranan :-
Tambahkan jumlah pengambilan kekacang dan biji-bijian ini. Amalkan selalu dan beri kesempatan pada tubuh anda menambah serat. Jika tidak mahu memasak sendiri , anda boleh membelinya di kedai tetapi perhatikan kadar sodium, garam dan cara pengolahannya.

6) Pengambilan kalsium
Anda pasti sudah mengetahui betapa pentingnya kalsium untuk kesihatan tulang dalam mencegah osteoporosis. Kajian yang dibuat di Creighton University Osteoporosis Research Center, mendapati makanan kaya kalsium mapu mengawal kejadian overweight hingga 70 peratus. Namun sayangnya, ramai di antara kita yang tidak suka makanan mahupun minuman yang berkalsium. Malahan ada yang menggantikan susu dengan makan keju tinggi lemak.

Saranan :-
Minumlah dua gelas susu rendah lemak setiap hari. Dengan cara ini anda menyelamatkan tulang daripada rapuh, sementara zatnya memadai untuk mengalas perut dengan bahan rendah kalori. Anda boleh minum soya jika tidak begitu gemarkan susu biasa.

7) Kurang serat
Dibandingkan makan buah-buahan, sayur-sayuran atau produk gandum yang kaya serat, karbohidrat, vitamin dan mineral, anda mungkin lebih sukakan kek, atau kuih, yang biasanya dibuat daripada lemak, gula, garam dan bahan additive. Sedangkan bahan bersumber daripada tepung gandum ini merupakan salah satu sumber lemak tepu terbanyak dalam diet kita.

Saranan :-
Anda boleh menggantikan roti putih, mi atau kek dengan roti whole grain, bijirin atau pasta. Supaya rasanya lebih lazat, anda boleh mencampurkan bijirin dengan buah-buahan segar. Selamat berdiet dengan SDII..

Jangan gunakan no 5. , 6, 7 semasa berdiet SDII. Ia adalah tips untuk kekalkan langsing.

Friday, 21 September 2012

Testimoni Alpha Lipid SD2

FAKTA SEBENAR TENTANG TESTIMONI..!

Manusia diciptakan dengan kadar metabolisma yang berbeza. Oleh itu, setiap penurunan yang berjaya diperolehi oleh individu juga adalah berbeza. Berbeza dari segi apa..?
1. Berat (KG)
2. Ukur lilit (inci / cm)

Disebabkan oleh faktor ini, ada juga testimoni yang tidak memperolehi penurunan yang banyak, TETAPI mendapati ukur lilit (peha, lengan, perut, leher & pinggang) semakin mengecil. Dan sebab itu lah, ramai yang telah berjaya memakai semula baju / seluar lama yang sebelum ini SENDAT & KETAT..!

Haaa kat bawah nim... antara yang berjaya menurunkan berat badan meraka dgn ALSD2..jom kita tengok..nampak berbeza kan dulu time gemuk, debab, muka pon nampak macam orang tua atau berumur tapi bila dah slim nim muka pon berubah ,, muda 10 tahun dari usia sebenar,, hikhikhik







JOM DAPATKAN SDII DGN HARGA LEBIH RENDAH !! MUDAH JE, JADI AHLI, ANDA DAPAT REBATE RM30, AUTOMATIK BLEH JD PENGEDAR DAN TIAP BULAN DPT KOMISYEN PLAK TUUU !!

NAK CUBA PRODUK LAIN?? JANGAN!! NANTI MENYESAL..JADIKAN ALSD2 PRODUK PELANGSINGAN TERAKHIR ANDA..

KENA CUBA SEKARANG, JOM KURUS MACAM TESTIMONI NI..

SO APA LAGI, JOM START DIET!! RAMAI YG DAH BERJAYA..JADIKAN ALSD2 INI PENYELESAIAN TERAKHIR MASALAH BERAT BADAN ANDA..

SAYA TELAH MENCUBA DAN HAMPIR BERJAYA..GILIRAN ANDA PASTI SELEPAS INI!!!
BERMINAT UNTUK MENGETAHUI LEBIH LANJUT MENGENAI ALPHA LIPID SD2? SILA ---> LIKE & PM /SMS/WHATSSUP/VIBER 0199757087

Sunday, 16 September 2012

TIPS PENTING Bagi Pengguna Baru SF Beauty

 set SF Beauty utk kulit normal

set SF Beauty utk kulit sensitif

1) Pilih Set Yg Betul

Kulit Normal & jeragat sila la guna kn Set Vit E.
Kulit Jerawat dan Sensitip sila la guna Set Vit C.
Kulit bermasalah spt jerawat bernanah, gatal2 kurap di muka, atas kelopak mata dan alah kpd kosmetik, sila la dpt kan rawatan doctor.

2) Kekerapan bersabun.
Jgn terlalu kerap menggunakan sabun kerana ia akan mengaktifkan sel2 kulit menghasilkan minyak. Minyak yg byk akan mengundang masalah jerawat. Cukup sekadar mencuci muka 2-3x sehari je. (Sbb tu sy pakai sabun leh jimat 3 bulan.hihi...bkn kedekut, tp mengikut arahan)

3) Larangan mencapur2 bahan kosmetik brand lain.
Untuk kesan yg sempurna, elakkan mencapur adukkan penggunaan Sf Beauty dgn produk penjagaan kulit yg lain. Contoh: Toner brand A, Scrub brand B, Pencuci muka brand C, Krim Siang brand D, tiba2 krim malam brand Sf Beauty.. hehe..masalah muka tak selesai jika anda amalkan ini..:).

4) Elakkan penggunaan Bedak Padat, Foundation,Concealer.
2 minggu pertama penggunaan SF Beauty, elakkan menyapu bedak padat, foundation, concealer dan segala2.bebaskan diri anda dari make up. Yg perlu cuma pakai krim siang ja. Bg yg xbiasa muka berkilat, Cuma sapukan nipis2 bedak baby. Ingat, sapu nipis ja tau.. Bila kesan-kesan awal penggunaan SF Beauty dah berlalu, baru lah boleh menggunaan Bedak Padat. tapi selalunya, customer akan ckp dh xperlu pakai bedak sbb kulit muka dh gebu. xda benda nk cover dh pkai concealer.hehe.best kan :) Jimat duit, jimat masa.

5) Penggunaan Toner.
Bagi yang dah biasa dengan rutin menggunakan toner, sila tipu otak anda dengan meletakkan air mineral didalam bekas spray...Setiap kali mahu menggunakan krim siang/mlm, spray sedikit air mineral pada kapas dan sapu pada muka. Ia akan membantu sapuan lebih rata pada kulit. Mengapa sy mengajar anda untuk menipu otak sndri? Ini kerana, SF beauty tidak mempunyai toner dan tidak memerlukan toner. Bahan yang terkandung didalam Sabun, Krim Malam dan Siang sudah memadai untuk memperbaiki tekstur kulit anda.

6) Tempoh pemulihan kulit.
Bagi tempoh sekurang-kurang nya 2 minggu sehingga sebulan bagi kulit menjalani proses pemulihan. Kesan gatal-gatal, tegang, penggelupasan halus adalah normal di awal penggunaan SF Beauty. Ia biasanya berkurangan selepas 2 minggu. Jika dalam sebulan kesan gatal-gatal, tegang dan menggelupas x hilang, itu bermakna kulit anda adalah kulit sensitive dan perlu beralih pada sabun Vit C. (Ini mmg pengalaman sy sendiri.Sebulan sy gatal-gatal dan menggelupas halus, tapi bila tukar ke sabun sensitive, dlm 3 hari terus hilang gatal-gatal, menggelupas halus tu).

7) Alamak dah tersalah beli sabun, budget tak ada..mcm mana ni?
Bagi individu yg dah tersedar diri nya memerlukan sabun Vit C, tetapi tidak mempunyai budget menukar sabun Vit E ke Vit C, boleh cuba buat begini.. Guna kn sabun Vit E yg telah anda terbeli tu, tetapi semasa membasuh muka jgn biarkan buih lama2 diatas muka. cukup hanya dengan meratakan buih di sekitar muka sahaja. Tak perlu sental beriya-iya. Dah ada budget, boleh beli sabun Vit C.

8) Jangan putus asa.
Ini selalu sy tekan kan pada customer sy, jgn putus asa sekiranya xsuka dengan kesan awal SF Beauty. Tekun, Sabar dan Berusaha memakainye mengikut arahan. Sila selang seli kan penggunaan krim malam untuk mengurangkan kesan awal tersebut. Tapi jgn x pakai terus krim malam, ini kerana didalam nya terkandung Vitamin E dan Sarang Burung Walit yang membantu proses mencantikkan kulit, menghilangkan parut, dan menggebukan kulit.Hasilnya kulit lebih cerah, gebu dan bestttt~!anda pasti lebih tersenyum riang..

SELAMAT MENCUBA..:)LOVE U ALL..

MENU CADANGAN SEMASA DIET ALSD2


Ini adalah cadangan menu makanan ketika menjalani program diet sd2.Perlu lebih kreatif dgn pelbagaikan jenis makanan (asalkan tidak memakan karbohidrat & gula melebihi dari 35 gram sehari) supaya lebih banyak pilihan & tidak cepat jemu melihat makanan yg sama setiap hari.Nikmatila makanan sepenuhnya & ubahla cara pemakanan yg lama kepada yg baru supaya tetap dapat turunkan berat badan.


SARAPAN PAGI

1. TELURr -mata kerbau,1/2 masak,omelete,scramble,rebus

2. SOSEJ- grill,goreng & rebus

3. BURGER DAGING @ AYAM -goreng salut telur

4. JEJARI IKAN - (chungky & kurang tepung)

5. AYAM KUKUS BEREMPAH

6. setiap hidangan beserta salad,tomato & salad dressing yg rendah karbohidrat



MAKAN TENGAHARI


1. AYAM,IKAN,DAGING,TELUR & MAKANAN LAUT -dlm apa jua jenis masakan

2. TAUHU & TEMPE -sebagai ganti nasi

3. YONG TAU FU DGN KUAH SUP-jangan ambil jenis berkarbohidrat & kuah coklat yg manis

4. SATE AYAM & DAGING -jangan ambil sate yg manis & kurangkan kuah kacang



MAKAN MALAM

1. SUP/TOMYAM -ayam,daging,seafood ,sayur

2. WESTERN - Chicken Chp,lamb chop,steak,bbq (hati2 kuah yg mengandungi karbo-tepung jagung)

3. JAPANESE -Tanpa pulut,nasi & tempura

4. STEAMBOAT -

5. setiap hidangan beserta salad,tomato & salad dressing yg rendah karbohidrat



SUPPER/SNEK

1. KEROPOK BELINJAU (ada 6-10gram setiap pek)

2. TEMPE GORENG (Bahan soya masing2 ada 30% karbs)

3. TAUHU GORENG (lebih kurang 2 gram karbs setiap keping)

4. JEJARI IKAN(-Lebih kurang 2-4 karbs setiap keping)

5. KEKACANG (Gajus paling tinggi karbs,Macadmia & Almond Rendah Karbs)



NOTA

1. Makanan yg diproses sprti sosej, daging burger,fishfingers,nugget ayam,drummet dsb masih mengamdungi karbohidrat lebih kurang 2-4 gram setiap keping.

2. Makanan dari bahan soya seperti tauhu,tempe,air taufufa tanpa gula,soya tanpa gula dsb bukan dr jenis protin soya isolate & masih mempunyai 30 gram karbohidrat setiap grm makanan

3. Jangan ambik lebih dari 35gram net karbohidrat sehari utk badan masih membakar lemak.

4. Kalau makan diluar ambil sahaja lauk pauk &sayur,grill chicken,ikan bakar,lamb/chicken chop & berhati2 akan karbohidrat tersembunyi di kuah blackpepper @ mushroom sos

5. Kebanyakan cili/tomato sos ada kandungan gula & karbo yg tinggi.Baca dulu label makanan di belakang tersebut & lihat kandungan karbo setiap size hidangan.

6. Kuah @ gravy utk steak/chicken chop & Yang tau Foo tinggi kandungan karbo.

7. Buah2an juga mengandungi kandungan gula yg tinggi.Elakkan dahulu sementara berdiet.



note by En Kamarul Nordin

Jom Sertai ALSD2..



Ramai Responden Bertanya Kepada Saya,Adakah Susu Sd2 Ni Rasanya Seperti Susu Lembu Yg Berwarna Putih Itu?

Jawapannya.

Sama Sekali Rasanya Tidak Sama Dan Ini Adalah Rasa Soya Dan Campuran Vanilla.Warnanya Juga Bukanlah Putih Tetapi Sedikit... Kekuningan(Off White). Ramai Customers Yg Tidak Suka Bau Susu Putih Lembu Tetapi Percayalah,Those Yg Memg Tak Suka Minum Susu Akan Suka Dgn Rasa Susu Sd2 I ni.Anda Kena Cuba Rasainya Dan Barulah Anda Tau Rasanya.

So Jgn Judge Bahawa Semua Perisa Susu Adalah Sama Dan Tak Semua Susu Adalah Susu Lembu.

Susu Ini Juga Bukanlah Akan Membuatkan Kita Ke Tandas Selalu.Bukan Seperti Kita Amik Slimming Tea Atau Pil Xenical Yg Akan Membuatkan Perut Kita Memulas2.

untuk tempahan boleh emailkan kat saya di
nieshashope@gmail.com  
whatssup di 0179636049



Saturday, 15 September 2012

TESTIMONI ALSD2

berikut adalah wajah2 ceria dan gembira bagi yang berjaya turunkan berat badan mereka .. seronokkan tengok bila mereka berjaya, anda bila lagi??? jom sertai kami sekarang....



Antara produk terhebat masa kini!! Dengan kesan 2 kali ganda lebih POWER!! dari produk lama slim diet 2..
ALPHA LIPID SD2 dapat membantu anda menurunkan berat badan dengan pantas sebanyak 5kg seminggu dengan hanya 1 tin sahaja.....

Jangan percaya! selagi anda belum lagi mencubanya.... ;)

PEMAKANAN SEMASA DIET SD2



SDII adalah program diet yang paling mudah dan murah diantara produk pelangsingan yang terdapat di pasaran.Yang paling penting ialah ada jaminan penurunan berat badan dan JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN.Jika tak percaya anda boleh bandingkan SDII dengan produk yang terdapat di pasaran.Tiada peraturan rumit untuk dituruti dan anda dijamin mencapai keberhasilan yang diidam-idamkan. Ianya hanya semudah SATU, DUA, TIGA..


SATU - Tambahkan 2 sudu penuh SLIM DIET II kedalam 200 - 250 ml air sejuk atau air biasa (Jangan gunakan air panas/suam!).

DUA - Tinggalkan makanan berLEMAK/KARBOHIDRAT dan berGULA.



TIGA - Tingkatkan penggunaan makanan segar seperti sayur-sayuran dan makanan berprotein. 4 gelas SDII sehari akan membekalkan anda dengan 100% zat pemakanan yang diperlukan oleh tubuh anda untuk TENAGA TINGGI dan tubuh yang RAMPING LAGI SIHAT.



(4x SDII = Pagi, tengahari, sebelum makan malam, dan sebelum tidur)


APA YANG ANDA BOLEH MAKAN? (Digalakkan untuk makan)
AYAM
LEMBU
 KAMBING
ITIK
IKAN
UDANG
KETAM
SOTONG
TELUR
SAYUR-SAYURAN
TIDAK BERUBi
AIR KOSONG / AIS



APA YANG ANDA TIDAK BOLEH MAKAN? (Dilarang makan untuk kesan yang optimum!)
NASI
MEE
KUEW TIOW
BIHUN
PASTA
ROTI
BISKUT
KUIH
GANDUM
SAYURAN BERUBI SEPERTI KENTANG,UBI,KELEDEK,KELADI
ALKOHOL
KAFEIN (KOPI/TEH)
MINUMAN RINGAN
MINUMAN MANIS
MINUMAN DIET (SODIUM)
BUAH-BUAHAN
SUSU
GULA-GULA (MANISAN)
GULA
OAT
NESTUM
TEMPE
KACANG



  • Jika anda sedang period jangan mulakan dahulu diet anda kerana semasa period kadar penurunan adalah perlahan.
  • Pengambilan ubat-ubatan seperti pil perancang juga akan menganggu pembakaran lemak.
  • Untuk kesan penurunan yang lebih maksimum anda digalakkan untuk bersenam.
  • Sila pastikan anda betul-betul bersedia untuk diet sebelum memulakan program diet untuk memastikan anda berdisiplin semasa diet dan mendapat penurunan yang diharapkan.
  • Semoga anda berjaya dengan misi anda untuk menurunkan berat badan dan kelihatan lebih muda dan menawan.

Saya sedia membantu anda dalam proses menurunkan berat badan. Jika ada sebarang pertanyaan dan kemusykilan boleh SMS pada di 0179636049 atau emailkan di nieshashope@gmail.com

SLIM DIET ALPHA LIPID SD2







Sekarang ni ramai orang dop cari ubat nak kurus, so saya ada satu produk yang nak share dengan korang semua. taraaaaaa.... Alpha Lipad Silm Diet 2 (ALSD2)..


APA ITU ALPHA LIPID SDII??

Direka dengan bahan-bahan untuk menyokong keseimbangan gula darah, kekenyangan di antara waktu makan yang tetap dan jisim otot yang sihat, ALSD2 membantu untuk mengekalkan berat badan yang sihat, sebahagian daripada program pengurusan berat badan yang termasuk perubahan diet dan senaman.
Satu campuran berkualiti tinggi yang komprehensif yang terdiri daripada protein soya bukan-GMO (75%), serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin dan mineral. Suplemen minuman ALSD2 tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa dan membantu untuk memastikan bahawa tubuh anda mempunyai semua nutrien penting termasuk protein supaya lemak dibakar, sementara anda masih dapat mengekalkan jisim otot dan ketegangan. Setiap hidangan menyediakan 10 gram protein yang boleh digunakan untuk keperluan harian anda.

Kelebihan menjalani program Slim Diet 2: 

Ianya adalah berkesan. Kita merasa kenyang walaupun proses penurunan berat badan masih berterusan. Ia juga tidak menimbulkan kesan kulit kendur dan berkedut selepas penurunan. Penurunan purata 1 minggu adalah 3kg jika setia pada program tanpa perlu berlapar.

Program SD2 juga adalah lebih menjimatkan jika dibandingkan dengan program-program yang lain yang beasaskan latihan fizikal dan kawalan kalori. Maksudnya disini adalah kos perkg bagi penurunan berat badan adalah lebih murah.

Sd2 juga menyebabkan proses nyahtoksik dan pembersihan sistem badan secara semulajadi. Tidak perlu ubat tambahan untuk proses ini. Cukup dengan meminum air yang banyak.

capai penurunan berat badan yang maksimum dalam masa yang singkat dan kemungkinan penambahan balik berat badan atau ‘yo-yo effect’ dapat dikurangkan.

SF Beauty diiktiraf oleh KKM





SF Beauty penemuan daripada sumber semulajadi utk rawatan kulit yang ringkas bagi menyerlahkan kecantikan semulajadi. SF beauty bertindak meningkatkan metabolisma kulit dgn penjanaan sel-sel baru, merencatkan proses penuaan, mengurangkan garis-garis halus, menambahkan ketegangan kulit dan mengekalkan kelembapan semulajadi agar kelihatan muda sentiasa.

Produk ini telah mendapat status KKM dan ketulenannya, boleh semak status KKM dengan Biro Pengawalan Farmaseutikal.

SF beauty Soap : NOT 110600593K
SF Day Cream : NOT 110600594K
SF Ninght Cream: NOT 110600595K

SF Beauty terdapat 2 packaging yang berlainan iaitu bekas kaca dan juga plastik. Bekas kaca adalah untuk dipasarkan dikalangan orang-orang kenamaan dan tertentu sahaja. Ini adalah kerana pengguna SF beauty adalah terdiri drp beberapa golongan termasuklah golongan kenamaan. Namun pengguna tidak perlu risau kerana ia adalah produk yang sama. Terpulang kpd anda mahu yang bekas kaca atau plastik. Tapi kami memilih bekas plastik untuk dijual supaya memudahkan proses pembungkusan dan penghantaran. 

Mengandungi Vitamin E utk merawat muka dengan menghilangkan jerawat, jeragat, bekas jerawat, mengecilkan pori-pori serta mencerahkan kulit muka anda. 


Info:-
SF Sabun Kecantikan : natural & bersih dengan Vitamin E ~ Meningkatkn metabolisme kulit, merencat penuaan ,mengurangkan kedutan & keanjalan kulit serta memberi kelembapan semulajadi selain segar, licin & bersih.

SF Krim Malam : Bahan semulajadi ~ menghilangkan jeragat, bekas jeragat, memutih & membersihkan kulit lebih halus & bersih.

SF Krim Siang : Bahan semulajadi ~ sebagai pelindung UV, melembap, melembut & menyihatkan kulit.


Cara Pemakaian : 
Cuci muka dengan dengan Sabun 2x sehari
Gunakan Krim Siang pada siang hari (sebagai pelindung UV)
Gunakan Krim Malam pada malam hari

Peringatan : Untuk kesan yang baik, anda dinasihatkan supaya tidak memakai dgn produk lain 
selain SF Beauty.


Set Kecil : RM75.00
Set Besar : RM100.00 
Set Besar Sensitif : RM110.00

Postage Poslaju : RM 6 (semenanjung) / RM10 (sabah/sarawak)

Friday, 14 September 2012

BEUTSKIN ESSENCE plus SNE KAPSUL


Jom utamakan kesihatan dan kecantikan sekali gus!! (SNE Capsule & Beutskin Essence merupakan jawapan kepada keperluan kecantikan wanita masa kini) >SNE CAPSULE MERUPAKAN IBU KPD KESIHATAN DAN KENCANTIKAN MENYELURUH LUAR DAN DALAM...
>BEUTSKIN ESSENCE MENAMBAHKAN LAGI KECANTIKKAN KULIT & INNER SHINE ^_^
Gabungkan keduanya utk hasil yg SUPERB!!!!

SNE kapsul boleh di ambil sebelum atau bersama2 produk kesihatan SNE yang lain. SNE kapsul boleh dimakan dan disapu pada permukaan yang berpenyakit..kesan adalah lebih cepat dan lebih berkesan apabila SNE Capsule di ambil bersama Beutskin Essence
6 CIRI UTAMA SNE Capsule

• Melanjutkan usia
• Menyuburkan dan mencergaskan sel
• Menyelaras dan membaik pulih sel
• Mengandungi kesan anti-bakteria
• Menyeimbangkan system badan
• Membersihkan darah dan membantu dalam proses detoksifikasi.

5 FAKTOR UTAMA Beutslin Essence

1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan
2. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan.
3. Metabolik - Metabolisma stabil - mengukir bentuk badan.
5. Anti-Pengoksidaan - awet muda - melawan redikal bebas, menghalang penyakit.
@. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan/menganjal payudara, membaik pulih sistem keintiman wanita - cepat dan berkesan.

**Kedua2 produk SNE ini boleh di ambil skali bersama2..dan memberikan hasil yg lebih berkesan dan cepat

Beutskin Essence PRICE
1 BOX (60 capsules)= RM240 free postage

SNE Capsule PRICE : 
1 BOX (60 capsules)= RM220 + free postage

Thursday, 13 September 2012

INFO Hebat tentang Beutskin Essense

Beutskin Essence bkn shj utk utk dptkan kulit putih kemerahan seluruh bdn..tetapi byk khasiat lain yg perlu anda tahu seperti....


**jika ibu2 yg breastfeed..ia akn perbanykkan susu bdn
** ia bagus utk dalaman wanita seluruh bdn
**ibu2 yang berada di dalam pantang juga boleh amalkan Beutskin Essence
** ia juga blh mengetatkan Miss V kita...mlh mencantikkan nya seperti anak dara bg yg dah kawin n yg ada anak...
** ia blh tegang n montokkan breast....
** ia blh firmingkan muka ...n tiada lg dagu berlapis n pipi jatuh..malah pipi akn naik gebu spt dicucuk botox
** ia juga menambahkan rangsangan seksual bg suami isteri
**ia juga menaikkan peranakkan/rahim wanita yg jatuh...
** ia juga menghilang/memudarkan kesan jerawat/jeragat..mlh wajah akn berseri2 dan cantik.....
dan byk lgi....


ukt kesan yg lg bagus amalkannya sekurang-kurangnya 3 bulan ......


Soalan Lazim:

1) Ibu2 menyusu boleh ke?
     Jawapan: boleh mkn.. xde msalah

2) If period boleh ambil beutskin essence tak?
Jawapan: boleh xda mslh... :)  akan menolong melancarkan darah haid n sapa2 yg ada senggugut tu boleh merwat sekali... :)

3) Time periuod selalunya naik jerawat.. kalau makan BE ni akan camtu gak ke?
Jawapan:  Setakat makan ni jerawat mmg tak naik spt sblm ni.. Alhamdulillah.. kalau tak tiap2 bulan wajib akan naik.

4) Wanita mengandung TIDAK DIGALAKKAN mengambil BEUTSKIN .
Tetapi ibu yang menyusukan bayi adalah sangat bagus .Bukan sahaja kulit cantik, rahim kecut, air susu bertambah, malah kulit baby juga akan cantik.

5) bila makan ni ade apa2 makanan yg boleh dan xleh di makan ke..macam sesetengah poduk lain.
Jawapan:  xda pntang sis... kalau boleh bnyakkan mnum air kosong.. :)

6) Makan 1month (60capsules),dah boleh nampak perubahan ke?
Jawapan:  x smpai 1 minggu dah rmai dpat perubahan dear.... ada yg 3 hari kawan2 dh tgur kulit makin cantik...consume 2 biji 1 hari... normal dose.... boleh ambil up to 4 biji kalau mampu...

7) lelaki leh makan x
Jawapan:  boleh no prob... kalau laki yg mkan beutskin akan stabilkan hormon laki la... cntikkan kulit jgk n utk kesihatan dalaman jgk..... :)

INFO SANGAT BERGUNA:


cara pengambilan beutskin essence untuk kesan maksimum adalah SEMASA PERUT KOSONG. Disarankan sebanyak 2 biji pagi sebelum sarapan dan 2 biji malam sebelum tidur.

1) Rasional pengambilan supplemen Beutskin Essence 
pada waktu pagi adalah disebabkan waktu pagi merupakan waktu KEMUNCAK nutrisi dalam supplemen bertindak balas yakni semasa perut kosong…

2) Rasional pengambilan pada waktu malam 
sebelum tidur pula merupakan waktu badan melakukan proses pemulihan/pembaikan sel badan dengan pantas..KONSISTENSI DAN PENYERAPAN PANTAS akan berlaku dengan lancar pada waktu-waktu tersebut. 

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEAUTSKIN ESSENCE


KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEAUTSKIN ESSENCE


3 hari 
Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari 
 Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari 
Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari 
 Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari
Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang 
 Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.

Dos yang perlu diambil 
Sekiranya mampu; 2 biji selepas bangun tidur pagi dan 2 biji sebelum tidur. Ambil semasa perut kosong, jarakkan sejam sebelum sarapan.
Bagi yang tidak mampu; 2 biji pada waktu pagi/malam.


HALAL

Boleh: Diambil seawal umur 13 tahun

Tiada pantang larang, tiada kesan yg merbahaya, tidak merosakkan buah pinggang, selamat diambil dan jika mengambil sebarang supplement hendaklah makan 1jam sebelum makan supplement/mknn (Diambil semasa perut kosong)

Set Percubaan SF Beauty ...

SF BEAUTY TRIAL SET E
set lengkap vit-E Sf Beauty, paling banyak permintaan dari pengguna di luar sana..

sesuai untuk mereka yang berkulit normal, kering, gelap, kusam, tona tidak sekata, pori2 terbuka, kedutan halus, berjeragat (sangat disyorkan buat yang berusia 30-an ke atas bagi melambatkan dan mengurangi tanda/kesan penuaan awal)

Sf krim siang (7gm)
Sf krim malam (7gm)
Sabun Vit E (1/3 ketul)
harga jualan 79.90.. harga yang diselaraskan adalah rm75.. 
 




SF BEAUTY TRIAL SET C
-Untuk masalah kulit berminyak, berjerawat, sensitif dan berkulit halus/lembut (remaja).

Bagi pelanggan yang baru ingin mencuba, mulakan langkah pertama anda dengan set Sf Beauty lebih kecil, rasai perbezaan dan perubahan wajah anda sebelum set ini habis digunakan iaitu dalam tempoh sebulan..:) berbaloi2.
Sf krim siang (7gm)
Sf krim malam (7gm)
Sabun Vit E (1/3 ketul)
harga jualan 79.90.. harga yang diselaraskan adalah rm75.. 




ANTARA KRIM SIANG DAN KRIM MALAM, MANA YANG LEBIH PENTING?
Orang kita, semua nak cepat.. makan pil diet mau turun 5kg seminggu, makan kolagen mau tegang dalam seminggu, makan gluta mau putih cam artis korea dalam seminggu.. erkk.. tapi kalau pakai Sf Beauty, siang2 saya cakap, parut jerawat dan jeragat tak boleh hilang dalam seminggu ye.. sabar dan guna ikut aturan.. bukan payah mana pun, cuci muka, pakai krim.. itu je..:)



Pelanggan yang di hormati,

.*** Harus diingatkan, tidak semua pengguna Produk SF Beauty yang memakai produk ini mendapat keberkesanan serta merta, & serasi dengan produk ini..Depends pada skin & skin sensitif tidak digalakkan untuk mencuba.

testimoni pengguna Tabloq yang berjaya
















Wahhh nilah antara customers atau pengguna Tabloq yang berjaya..Jika Anda teringin nak jadi macam mereka , lekas2 lah SMS saya di 0179636049 dan pilih pakej tabloq pilihan anda seperti di bawah :

Pakej 1: RM37 WM RM 40 EM = 5 TAB + POS LAJU.
Pakej 2: RM55 WM RM60 EM = 6 TAB + AIR GAMAT + POSLAJU.
Pakej 3: RM55 WM RM60 EM = 6 TAB + AIR ZAM-ZAM+ POSLAJU.
Pakej 4: RM80 WM RM85 EM = 12 TAB + POS LAJU.
Pakej 5: RM90 WM RM95 EM = 12 TAB + AIR GAMAT + POSLAJU.
Pakej 6: RM90 WM RM95 EM = 12 TAB + AIR ZAM-ZAM + POSLAJU.
Pakej 7: RM70 WM RM 80 EM = 1 KOTAK dengan 10 TABLOQ + 1 BOTOL SPRAY PENYEGAR. (HARGA PROMOSI JULAI OGOS)

pm inbox / sms NAMA, ALAMAT dan PAKEJ serta BANK untuk pembayaran. MAYBANK @ BANK ISLAM ke 0179636049 (P/S WM=SEMENANJUNG MALAYSIA EM=SABAH & SARAWAK)

Pakej ini untuk memudahkan urusan, jika anda ingin membeli tanpa pakej pun dibolehkan. 1 TabloQ RM7, kos poslaju RM6 WM dan RM10 EM, cuma perlu bertanya

Bedak Sejuk Tabloq Warisan Azali

FAKTA yang mencatatkan bahawa tanah liat merupakan antara sumber semula jadi yang baik dalam penghasilan produk penjagaan wajah bukan lagi perkara baru. Kandungan kelembapan yang tinggi dan fungsinya sebagai pembasmi kuman (antiseptik) yang terbaik menjadikan tanah liat menjadi satu produk yang mempunyai nilai tambah. TabloQ merupakan sejenis bedak sejuk yang diperbuat daripada 100% tanah liat semulajadi yang membantu membersih, mengimbangkan kulit yang tak sekata, menghalus dan melembutkan kulit. Selain itu, TabloQ turut membantu mengekalkan kelembapan kulit sepanjang hari agar kelihatan lebih segar, berseri dan bermaya. Ia sesuai digunakan oleh pelbagai lapisan masyarakat termasuklah bayi dan juga kanak-kanak. TabloQ bukan sahaja untuk tujuan kecantikkan malah merupakan produk serbaguna. Ini kerana kandungan zat galian semulajadi seperti magnesium, sodium, kalsium dan potasium dapat mengurangkan jerawat, bintik hitam serta penyakit kulit. Apa yang perlu dilakukan hanyalah membancuh TabloQ dengan campuran air mineral semulajadi, air gamat, yogurt, susu atau buah-buahan, kemudian sapu pada permukaan wajah, tangan atau badan dan biarkan kering seketika sebelum dicuci dengan air. Bagi mereka yang mengamalkannya secara berterusan ton warna kulit, tangan atau badan akan berubah dalam masa yang singkat. SELAMAT MENCUBA, INSYALLAH ANDA PASTI TIDAK AKAN HAMPA DENGAN HASILNYA...

Produk ini telah mendapat kelulusan SIRIM QAS INTERNATIONAL. Selain itu, kami telah menerima feedback yang amat positif dari pengguna-pengguna TabloQ berkenaan masalah ini.



Pakej 1: RM37 WM RM 40 EM = 5 TAB + POS LAJU.
Pakej 2: RM55 WM RM60 EM = 6 TAB + AIR GAMAT + POSLAJU.
Pakej 3: RM55 WM RM60 EM = 6 TAB + AIR ZAM-ZAM+ POSLAJU.
Pakej 4: RM80 WM RM85 EM = 12 TAB + POS LAJU.
Pakej 5: RM90 WM RM95 EM = 12 TAB + AIR GAMAT + POSLAJU.
Pakej 6: RM90 WM RM95 EM = 12 TAB + AIR ZAM-ZAM + POSLAJU.
Pakej 7: RM70 WM RM 80 EM = 1 KOTAK dengan 10 TABLOQ + 1 BOTOL SPRAY PENYEGAR. (HARGA PROMOSI JULAI OGOS)

pm inbox / sms NAMA, ALAMAT dan PAKEJ serta BANK untuk pembayaran. MAYBANK @ BANK ISLAM ke 0179636049 (P/S WM=SEMENANJUNG MALAYSIA EM=SABAH & SARAWAK)

Pakej ini untuk memudahkan urusan, jika anda ingin membeli tanpa pakej pun dibolehkan. 1 TabloQ RM7, kos poslaju RM6 WM dan RM10 EM, cuma perlu bertanya dengan sms ke no di atas tu, atau komen aja disini. terima kasih semua.

BEUTSKIN ESSENCE

ni adalah lagi satu produk yang sangat bagus untuk u all semua untuk jadi cantik cerah dan dapat kulit semulus Adira AF.. Dah ramai artis-artis dah consume dan promote produk ni dan sgt2 berpuas hati dengan produk ni.. :) i pun baru nak cuba bila dah tengok kawan i yang dah cuba produk ni sgt2 cantik kulitnya..... jom gebus bersama2... ;)

Nama Produk : Beutskin Essence
Kod Produk : 10023
Berat : 500mg x 60 capsules
No.Pendaftaran Kementerian Kesihatan : MAL08031430TR
Harga : RM240.00





“ Mengubah Statistik Umur Manusia ”


Rahsia untuk Kulit Lebih Cerah, Mulus, Gebu dan Awet Muda selalu.. Efektif, Selamat dan Tanpa Sebarang Keraguan..

5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR.

1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan
3. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan
4. Metabolik - Metabolisma stabil
5. Anti-Pengoksidaan - awet muda
6. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada esens tumbuhan yang unik dan digabung dengan penggunaan teknik ekstraksi supercritical CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya membolehkan badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahasilan dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.
APAKAH YANG KAUM WANITA TAKUTKAN?

Selepas tempoh baligh, seorang wanita akan melangkah ke alam perkahwinan, keibuan dan menopaus.
Setiap hari, wanita moden perlu mengendalikan pelbagai tanggungjawab di antara kerjaya, keluarga dan masa peribadinya. Selain daripada berusaha dalam kerjayanya, mereka turut memainkan peranan sebagai seorang isteri dan ibu, prihatin terhadap pendidikan anak-anak serta pelbagai perkara remeh yang lain, lalu kerap mengabaikan perihal penjagaan kesihatan diri sendiri!

Akibatnya, kesihatan mereka semakin merosot dan muncullah pelbagai simptom. Contohnya, ketidaksamaan endokrin menyebabkan obesiti, gangguan haid (dismenorea, amenorea, haid tidak tetap), simpton klimakterik (insomnia, panas baran, pempigmenan atau kemunculan plak senil) dan masalah-masalah lain berkait kesihatan wanita.

Oleh itu, mencari produk yang dapat melegakan masalah kesihatan wanita merupakan perkara yang sangat penting!

BEUTSKIN ESSENCE yang diformulasi berasaskan 5 teori, di samping menggunakan seabuckthorn yang ajaib sebagai bahan utamanya merupakan berita baik untuk kaum hawa.

BEUTSKIN ESSENCE membekalkan sel kita dengan nutrien yang mencukupi untuk mengaktifkan sel, menyelaraskan sistem endokrin, mencegah dan melegakan ketakseimbangan hormon. Ia juga menentang radikal bebas demi mencegah kerosakan yang diakibatkan ancaman radikal bebas kepada sel badan dan meningkatkan sistem imun dengan menangkis serangan bakteria dan virus, serta membaiki keadaan penyakit genetik.

Kaum wanita, anda harus menjaga kesihatan anda, agar anda sihat walafiat dan mendapat menjaga kesejahteraan orang yang disayangi, serta menjalankan tanggungjawab anda sebagai seorang isteri, ibu dan wanita berkaliber dengan sepenuh hati. DAN YANG PALING PENTING CANTIK LG MENAWAN DGN KULIT YANG PUTIH MELEPAK.

Interested?
ORDER NOW just PM My InBOX k...