Tuesday, 10 January 2012

Merajukkk.... hukhukhuk

shaye mmg suka merajuk tapi shaye cepat reda bila kena pujuk tapi masalah nya tiap kali shaye merajuk tak pernah si dia nak pujuk... makin buat tak tahu jew... so better shaye diam dan pujuk diri sendiri je..nanti shaye     akan ok sendiri..shaye xbrapa pandai nak marah orang so shaye akan merajuk utk protes dan tunjuk ada benda yang shaye xpuas hati atau sakit hati...

kadang perempuan ni walau merajuk pun tak perlu nak pujuk bermacam bagai.. perkataan maaf jer pun dah boleh lembutkan balik hati kami... sebab perempuan ni kan sensitif... hati kami mudah tersentuh..tapi hati yang lembut tu lah nanti yang akan membesarkan anak2 korang (kaum adam) dengan penuh kasih sayang...

betul.Merajuk tu lumrah pempuan.Perempuan yg tak merajuk ni rasa makciklah,hati keras.Kalau sensitif sikit2 tu biasalah,namapun perempuan."Wanita itu diciptakan daripada rusuk lelaki,dekat di hati untuk disayangi dan dilindungi, bukannya di kepala untuk dijunjung bukan juga di kaki untuk dikasari"

0 comments:

Tuesday, 10 January 2012

Merajukkk.... hukhukhuk

shaye mmg suka merajuk tapi shaye cepat reda bila kena pujuk tapi masalah nya tiap kali shaye merajuk tak pernah si dia nak pujuk... makin buat tak tahu jew... so better shaye diam dan pujuk diri sendiri je..nanti shaye     akan ok sendiri..shaye xbrapa pandai nak marah orang so shaye akan merajuk utk protes dan tunjuk ada benda yang shaye xpuas hati atau sakit hati...

kadang perempuan ni walau merajuk pun tak perlu nak pujuk bermacam bagai.. perkataan maaf jer pun dah boleh lembutkan balik hati kami... sebab perempuan ni kan sensitif... hati kami mudah tersentuh..tapi hati yang lembut tu lah nanti yang akan membesarkan anak2 korang (kaum adam) dengan penuh kasih sayang...

betul.Merajuk tu lumrah pempuan.Perempuan yg tak merajuk ni rasa makciklah,hati keras.Kalau sensitif sikit2 tu biasalah,namapun perempuan."Wanita itu diciptakan daripada rusuk lelaki,dekat di hati untuk disayangi dan dilindungi, bukannya di kepala untuk dijunjung bukan juga di kaki untuk dikasari"

0 comments: