Tuesday, 6 March 2012

New baby born from POMEPURE family....POMELIGHT

assalam....
pada entry kali nim...saya nk citer pasal produk terbaru keluaran pomepure... jeng jeng
jeng... mesti korang tak sabar nak tau kan.. klah..ini adalah produk keluaran terbaru syarikat
saye ( syarikat tempat saya bekerja lah )...




New baby born from POMEPURE family....POMELIGHT (Pomegranate Juice, Acai Berry Juice, Cranberry Juice, Raspberry Juice, Black berry Juice & Bilberry Juice)..Coming to Malaysia on July 2012...

ni plak gambar packging terbaru Jus Pomepure


New touch and improvement packaging POMEPURE. 
"Pure Juice Pure Health Pure Wealth

amacam lawa tak??? hehehe....so pada sesape yang nak try jus delima pomepure nim leh lah kontek saya k.. jus delima pomepure memang terbaek tuk kesihatan..ia dapat membantu memulihkan kesihatan kiter...tp jangan isau produk pomepure nim dijamin halal sebab ia 100% dari buah delima buah dari syurga utk umat manusia manfaatkannya...(cewahhhh ayat kemasss bohhh)

untuk malumat lanjut boleh layari website kami di http://pomepureasia.com semua info pasal produk, testimoni, harga, khasiat dam mcm2 bekenaan dgn Pomepure ade kat dalam website tuh... tunggu you'll search and click jew hehehe...

klah time to works...ni pon curi2 jew hapdet blog nim...hahaha ..k wassalam...

0 comments:

Tuesday, 6 March 2012

New baby born from POMEPURE family....POMELIGHT

assalam....
pada entry kali nim...saya nk citer pasal produk terbaru keluaran pomepure... jeng jeng
jeng... mesti korang tak sabar nak tau kan.. klah..ini adalah produk keluaran terbaru syarikat
saye ( syarikat tempat saya bekerja lah )...




New baby born from POMEPURE family....POMELIGHT (Pomegranate Juice, Acai Berry Juice, Cranberry Juice, Raspberry Juice, Black berry Juice & Bilberry Juice)..Coming to Malaysia on July 2012...

ni plak gambar packging terbaru Jus Pomepure


New touch and improvement packaging POMEPURE. 
"Pure Juice Pure Health Pure Wealth

amacam lawa tak??? hehehe....so pada sesape yang nak try jus delima pomepure nim leh lah kontek saya k.. jus delima pomepure memang terbaek tuk kesihatan..ia dapat membantu memulihkan kesihatan kiter...tp jangan isau produk pomepure nim dijamin halal sebab ia 100% dari buah delima buah dari syurga utk umat manusia manfaatkannya...(cewahhhh ayat kemasss bohhh)

untuk malumat lanjut boleh layari website kami di http://pomepureasia.com semua info pasal produk, testimoni, harga, khasiat dam mcm2 bekenaan dgn Pomepure ade kat dalam website tuh... tunggu you'll search and click jew hehehe...

klah time to works...ni pon curi2 jew hapdet blog nim...hahaha ..k wassalam...

0 comments: