Sunday, 25 March 2012

Rindu Pada Nya

Assalam....

mesti korang terkejut bila baca entry "Rindu Pada Nya" kan... saje je post tajuk camni...bukan pe sekarang nim aku tersangat rindukan anakanda ku Afina...sekarang Afina berada kat kampong oyangnya di kampong Padang Tenggala, Bota Kanan Perak... Afina balik kampong dengan opah dan tok wan nya sempena majlis kenduri kawen mak sedara fina ...Nadiah...hehehe...aku dan inchik asben akan pulang ke kampong hujung minggu nim 29 hb Mac 2012...hehe inchik asben dan aku xleh cuti nak balik awal...lagipon xpe majlis kawen tuh 31hb..

rasa rindu plak bila si kecil xde disisi...suasana jadi lain sebab biasenya bila pulang keje selalunya si kecil yang sambut sambil berkata " mama...mama adik rindu mama..." huhu...Afina seorang anak yang lincah dan chumel..bila dia tiada disisi terasa sunyi...dialah permata hati ku ...

Afina Permata Hatiku.

Anakku ........
 engkaulah buah hatiku.
Kasih sayangku padamu tak terkikis oleh waktu.
Ku selalu memandang wajahmu yang damai ....
Ketika engkau sedang tidur.
Aku tersenyum melihat senyummu, engkau pasti bermimpi indah.
Anakku ........
Aku selalu merasa bahagia mendengar ceria candamu,
Aku sering merasa cemas mendengar langkahmu berlari, takut engkau terjatuh.
Jantungku berdegup mendengar isak tangismu.
Aku tak ingin kau bersedih, aku tak ingin engkau dilanda nestapa. 

0 comments:

Sunday, 25 March 2012

Rindu Pada Nya

Assalam....

mesti korang terkejut bila baca entry "Rindu Pada Nya" kan... saje je post tajuk camni...bukan pe sekarang nim aku tersangat rindukan anakanda ku Afina...sekarang Afina berada kat kampong oyangnya di kampong Padang Tenggala, Bota Kanan Perak... Afina balik kampong dengan opah dan tok wan nya sempena majlis kenduri kawen mak sedara fina ...Nadiah...hehehe...aku dan inchik asben akan pulang ke kampong hujung minggu nim 29 hb Mac 2012...hehe inchik asben dan aku xleh cuti nak balik awal...lagipon xpe majlis kawen tuh 31hb..

rasa rindu plak bila si kecil xde disisi...suasana jadi lain sebab biasenya bila pulang keje selalunya si kecil yang sambut sambil berkata " mama...mama adik rindu mama..." huhu...Afina seorang anak yang lincah dan chumel..bila dia tiada disisi terasa sunyi...dialah permata hati ku ...

Afina Permata Hatiku.

Anakku ........
 engkaulah buah hatiku.
Kasih sayangku padamu tak terkikis oleh waktu.
Ku selalu memandang wajahmu yang damai ....
Ketika engkau sedang tidur.
Aku tersenyum melihat senyummu, engkau pasti bermimpi indah.
Anakku ........
Aku selalu merasa bahagia mendengar ceria candamu,
Aku sering merasa cemas mendengar langkahmu berlari, takut engkau terjatuh.
Jantungku berdegup mendengar isak tangismu.
Aku tak ingin kau bersedih, aku tak ingin engkau dilanda nestapa. 

0 comments: